מעין, מערבון, עיתון האמנות החדש והרע וספר השירה של נמרוד קמר בחנויות. הגליון הקודם חופשי לקריאה ברשת

מעין 5, יחד עם הגליון החמישי של מערבון, מגזין הקולנוע, יחד עם עיתון האמנות החדש שלנו החדש והרע והספר של נמרוד קמר אני רוצה לתייק אותך בדרך לחנויות. סך הכול 350 עמודים בארבעה גליונות עם מעל מאה משתתפים, אבל הצלחנו לשמור על המחיר המפורסם – 17 ש"ח. בקרוב תשלח הודעה מפורטת.

מעין 5. עבודת שער: כדור הארץ, השמש והירח, אסף קוריאט

ניתן להשיג את העותקים ב:

האוזן השלישית תל אביב
הנסיך הקטן
הטירה שינקין
תולעת ספרים
ספרים בבזל
זמנים מודרניים
חותם שינקין
פיצוציה יהודה הלוי
בית הבאוהאוס דיזנגוף
סלון ברלין
פיצוציה פלורנטין 1
יאפא – יפו
מספרת שאפה – יפו
לוטוס דיזנגוף 100
סיפור פשוט, נוה צדק
אדרת בוגרשוב

ירושלים

אוגנדה
ברבור
האוזן השלישית ירושלים

האוזן השלישית רעננה

ובסטרבות ששולחים מעין לכל הארץ

לכבוד האירוע העלינו את מעין 4 ואת כל המערבונים שיצאו עד כה לאינטרנט לקריאה חופשית, כי אנחנו מאמינים שטקסטים צריכים להיות חופשיים.
מעין 4 לקריאה
מערבון 1 לקריאה
מערבון 2 לקריאה
מערבון 3+4 לקריאה

מערבון 5 לקריאה (2010)
עין הכמהין, ספר השירה של ואן נוין

עוד טקסטים:
אתר מעין
ביקורת של בועז יניב על הספר רובים וכרטיסי אשראי (פלונית)
תומר ליכטש על האינסידנט עם המשטרה בהשקת רובים וכרטיסי אשראי
ראיון איתי לרגל המחזה קדימה, נתי אורנן, עכבר העיר
וכבר התייחס לזה דני בלוך בטוקבק, מעט מתוך היצירה של אלה שריף על פי שירי "המנון סוף הלילה"

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • דני בלוך  ביום 7 ביולי 2009 בשעה 12:40

    שמעתי את היצירה שאלה שריף כתבה למילים שלך. אני נהניתי. אתה?

  • צ'יקי  ביום 7 ביולי 2009 בשעה 13:04

    נהניתי מאוד מהיצירה והעבודה של אלה שריף וזובין מהטה, שלא לדבר על ההיכרות עם דליה מרוז, המלכה האמיתית של הפילהרמונית. ואני גם שמח שמישהו מקוראי הבלוג היה שם ואהב, כי הקהל נראה לי מאוד אלמוני. ההתנסות היתה לי מאוד מוזרה ובעיקר קצת מפחידה: עם כל חיבתי לכוכבות, אני פוחד לשקוע בהיבריס
    אדם יותר צעיר יכול לשקוע בגאוותנות מסוים, דבר שיש לו גם השפעה לפחות יצירה כמו שלי. בגלל זה גם לא סיפרתי על זה כמעט לאיש ואני ממעט להתייחס לזה.
    מבחינות רבות, אני מעדיף את המצב של איש האשפתות. אני מעדיף לראות את עצמי כתולעת הנוברת בתוך צואה של פרה. האם יש מישהו חופשי יותר? לתולעת יש יותר חופש מלביבי נתניהו
    אולי קראתי יותר מדי ספרי זן, אבל אני מאמין בזה. אף שזה גם כיף להתנסות בקוקטיילים, אם אתה יודע שאתה תולעת
    השיר עצמו, המנון סוף הלילה, מדבר על לוזר שלא הולך לו, מקווה שזו אפיזודה מקרית

  • דני בלוך  ביום 7 ביולי 2009 בשעה 13:59

    אתה נראה לי כאדם מאד מוכשר. אתה צודק שלתולעת יש יותר חופש מביבי אבל לאמן יש יותר חופש מתולעת.

  • ליאת  ביום 8 ביולי 2009 בשעה 0:24

    רועי , אם רוצים לשלוח לך מייל עם אטאצ'מנט, מה הכתובת?

  • צבי  ביום 8 ביולי 2009 בשעה 9:28

    אפשר להשיג את היצירה המולחנת?
    שמעתי טיפה מתוכה [בווי-נט], והיא עוררה סקרנות רבה.

  • גיורא לשם  ביום 9 ביולי 2009 בשעה 14:13

    כבוגר בי"ס חקלאי צואת פרות מוכרת לי היטב, וגם התולעים.
    החופש של התולעת אכן גדול. אבל הריח!

  • גיורא לשם  ביום 9 ביולי 2009 בשעה 14:13

    כבוגר בי"ס חקלאי צואת פרות מוכרת לי היטב, וגם התולעים.
    החופש של התולעת אכן גדול. אבל הריח!

  • גיורא לשם  ביום 9 ביולי 2009 בשעה 14:14

    כבוגר בי"ס חקלאי צואת פרות מוכרת לי היטב, וגם התולעים.
    החופש של התולעת אכן גדול. אבל הריח!

  • גיורא לשם  ביום 9 ביולי 2009 בשעה 14:15

    סליחה על הכפילות.
    פשוט נפלט!

  • צ'יקי  ביום 9 ביולי 2009 בשעה 17:04

    התולעת חופשית כי אין לה אף

  • מרי  ביום 11 ביולי 2009 בשעה 11:40

    הקודם היה הרבה יותר טוב.
    לא קריא וירוד.

כתיבת תגובה