אתה גאון, שטייניץ + QTEXT

ביבי: שלום יובליקו.
שטייניץ: מה נשמע, ביבי? אתה נראה מעולה אחרי השיזוף בצפון.
ביבי: יש לך אולי איזה רעיון לפתור את המשבר הכלכלי הצפוי? אובמה שם 700 מיליארד דולר. אנחנו צריכים לעשות משהו להאצת המשק, לא?
שטייניץ: ודאי. ודאי. איזה שיזוף!
ביבי: נו, מה עושים להאיץ?
שטייניץ: יש לי רעיון שירים את הכלכלה מיד.
ביבי: יאללה. העיתונות מתה שנגיד משהו. נבחרנו, דפקנו את ציפי, אבל מה עושים עכשיו?
שטייניץ: בוא נצא מהקופסה. חשבתי על רעיון נפלא: משטרה עירונית כמו של ג'וליאני. במקום המשטרה הארצית, תהיה משטרה בכל עיר. אנשים יקבלו פה קצת משמעת. זה יפתור את בעיות הכלכלה. אנשים יוכלו ללכת ברחובות בלי לפחד מרימונים. לא ראית את הדיוידי של הסופראנוס?  אנשים לא יוצאים מהבית כי הם מפחדים מפצצות של המאפיה האיטלקית, ולא קונים שוקולדה תוצרת שוויץ.
ביבי: אתה גאון, שטייניץ. ידעתי שעשיתי בשכל כשבחרתי אותך. רמון ירד עלי.
שטייניץ: תגיד שלום לשטרסלר. הוא בדיוק מראיין אותי.
שטרסלר:הנה אני כותב, משטרות עירוניות הפתרון להאצת הצמיחה.
שטייניץ: עירוניות בע"ין, שטרסלר.
שטסלר: יש לנו מגיהות, אל תדאגו. חבר'ה, אל תציצו לי בדף. בכל זאת יש לי סטנדרטים.

—-
 
ביבי: בוקר טוב, שטייניצון.
שטייניץ: אל תקרא לי ככה. מה נשמע, ביבי? ראית את התגובות הטובות למאמר של שטרסלר? אגב, אתה נראה מעולה עם זקנקן צרפתי. שניה, אני כאן גומר איזה ספר.
ביבי: ביקורת התבונה הטהורה?
שטייניץ: לא, קופיקו. פשוט התחלתי לקרוא לילדים והם נרדמו. אז אני רוצה לדעת מה הסוף. הוא כרגע מסייד כרית. 
ביבי: גם הילדים של עוזי לנדאו אוהבים את זה. תגיד, יובליקו, יש לך איזה רעיון למשא ומתן עם הפלסטינים? אובמה כבר לוחץ, מצד שני יש את ליברמן. אם לא נזוז, אומרים שתהיה עוד אינתיפאדה. אנחנו צריכים לעשות משהו, לא?
שטייניץ: ודאי.
ביבי: נו..
שטייניץ: זה כבר על האש. לא אמרתי לך. סגרתי כבר עניין. יש לי רעיון שיפתור את זה מיד.
ביבי: יאללה. העיתונות מתה שנגיד משהו. נבחרנו, דפקנו את שטרית. אבל מה עכשיו?
שטייניץ: בוא נצא מהקופסה. חשבתי על רעיון נפלא: משטרה עירונית כמו אצל ג'וליאני. במקום המשטרה הארצית, תגיע משטרה מהעיריות. זה יפתור את הבעיות עם הפלסטינים. הם ייראו שיש לנו משטרה עירונית, ייראו שיש משמעת, וירגעו. אנשים מפחדים ללכת לים בגלל הטרקטורונים, ולא קונים בגדי ים שמיוצרים בסין.
ביבי: והשטחים? הם רוצים את השטחים, שטייניץ.
שטייניץ: נו באמת. ג'וליאני נתן שטחים? משטרה עירונית, זה הפתרון.
ביבי: אתה גאון, שטייניץ.
 
—-
 
ביבי: שלום שטייניץ. טוב שאתה עובד עד שעות כאלה, אני צריך מישהו וכולם בבית, אני מפחד להיכנס לליברמן. הוא התחיל לתלות פוחלצים במשרד, יש ריח נורא. מה זה הרעש הזה?
שטייניץ: גיטאר הירו. בוז'י הביא לי מלונדון. מה קרה? אתה נראה קצת מוזר.
ביבי: יש לי בעיה אישית. כואב לי הגב. יש לך אולי וולטרן?
שטייניץ: עזוב וולטרן. יש לי פתרון מיידי שישחרר אותך. משהו מנוסה. משהו טבעי.
ביבי: יאללה. ידעתי שאתה בחירה טובה. רן דנקר אמר לי שאתה לא בחירה טובה. למדת מסאז' תאילנדי?
שטייניץ: לא, בוא נצא מהקופסה. חשבתי על רעיון נפלא: משטרה עירונית כמו בניו יורק. במקום המשטרה הארצית, תגיע משטרה מהעיריות. זה יפתור את כל הבעיות.
ביבי: אבל כואב לי הגב. מה זה קשור לגב? 
שטייניץ: זה כמו אצל ג'וליאני. משטרה עירונית – אתה קולט? לכל עירייה תהיה משטרה. עכשיו אפשר יהיה לנסוע ברכבת התחתית כמו אחרי ג'וליאני.
ביבי: אבל כואב לי הגב. ואין רכבת תחתית ממילא. איך אפשר לנסוע ברכבת תחתית?
שטייניץ: זו התרופה שלי. תהיה יצירתי. תחליף דיסקט. עם משטרה עירונית לא תהיה בעיה לנסוע ברכבת התחתית. תיפתח, ביבי. ואני מתפלא שאתה כזה קטן אמונה: מה עם הכרמלית, נסעת בכרמלית?
ביבי: לא.
שטייניץ: אתה רואה. זה בגלל שאין משטרה עירונית בנוסח ג'וליאני.
ביבי: אבל כואב לי הגב. הגב. הגב שלי כואב, שטייניץ.
שטייניץ: מממ… לרדת מהמשטרה העירונית? אולי זה באמת רעיון לא כל כך טוב. אין לי תקציבים לזה ממילא. טוב, יש למזכירה שלי וולטרן. אבל קח קודם פוסטר של ג'וליאני שיהיה.
ביבי: אני כבר מרגיש יותר טוב, יובליקו.

גם יוסי דהאן במשבחים, העוקץ

המרה מקיוטקסט לוורד

לאחרונה ביקשתי בפייסבוק מחבריי שיעזרו לי להציל את הטקסטים שכתבתי בקיוטקסט, מעבד התמלילים המופלא תוצרת התעשיה הקיבוצית שאיתו כתבתי עד 2002 ושמאז שבק חיים. בזמנו עשיתי וידאו-ארט של אנימציה על תוכנת קיוטקסט, שכונה "ASCIImation' והצגתי באחת התערוכות.
הרבה רצו לסייע, כולל ממציא התוכנה, אבל דביר וולק, חברי לקנאק, היה הגאון מכולם (שטייניץ של עסקי התוכנה) ותוך חצי שעה מהרגע ששלחתי לו קובץ heb גרפומני עתיק בנה תוכנה שממירה מקיוטקסט לוורד והעלה אותה לרשת, כך שעכשיו כולם יכולים להמיר את קבצי הקיוטקסט בלי לשלם מאות דולרים.
זה הפתרון היחיד כרגע. חיפשתי בגוגל במשך כמה שעות ולא מצאתי פתרון. אתם כמובן מוזמנים לתת את הלינק הזה לכל מי שרוצה להציל את עבודתו.
אז הנה הלינק.

 

from qtext to word, from heb files to doc files

—-

 

במעריב סופשבוע יש מאמר מצחיק שלי על ימי הראשונים בתל אביב. מוזמנים להציץ. אעלה אותו לרשת בקרוב.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • עופר  ביום 16 באפריל 2009 בשעה 16:36

    זה מה שיש אצלי.

  • מיטל  ביום 16 באפריל 2009 בשעה 16:38

    פלאשבקים לימי ידיעות תקשורת העליזים. מישהו יודע אם עדיין משתמשים בזה?

  • דביר  ביום 16 באפריל 2009 בשעה 16:47

    לא בדקתי איך נראה מבפנים קובץ QTW
    אבל מן הסתם זה פורמט אחר ומורכב בהרבה

  • חנן כהן  ביום 16 באפריל 2009 בשעה 17:39

    יש לי תוכנת Qtext לחלונות. מי שיבקש באימייל יקבל קישור להורדה. משם אפשר לפתוח כל קובץ ולהמיר לפורמאטים הרגילים.

    • אבי  ביום 15 בנובמבר 2010 בשעה 13:33

      מבקש לקבל את גירסת ההתקנה של קיוטקסט לחלונות
      כפי שפירסמת.

      יש לי וינדוס XP פרו

      תודה מראש
      אבי

    • אשר  ביום 20 בינואר 2011 בשעה 8:34

      אודה ךף ביותר על קבלת קישור להורדה.

      • נתי  ביום 5 במרץ 2012 בשעה 17:42

        שלום

        מבקש את QTEXT לחלונות אם יש בבקשה.

        תודה
        נתי

    • עידית  ביום 8 בדצמבר 2011 בשעה 23:56

      אפשר לקבל בבקשה קישור לקיוטקס… eidite123@walla.com תודהההההההה

    • רוני כהן  ביום 2 בנובמבר 2015 בשעה 17:51

      הי חנן
      יש לי מספר קבצים בQTEXT שאני רוצה להמיר לWORD
      האופיס שלי רץ על WINDOWS7
      האם זה יעבוד?
      בברכה
      רוני

  • דודי  ביום 15 ביוני 2009 בשעה 11:45

    מאוד יעזור לי אם תשלח לי הקישור לקיו-טקסט לחלונות
    דודי זליגמן
    0545555264
    dudi.seligman@gmail.com

  • אביב  ביום 10 ביולי 2009 בשעה 19:44

    http://www.cusbara.com/animation.php?id=92

  • Boris  ביום 18 באוגוסט 2009 בשעה 10:23

    ישן QText תוכנה להמרה מ ,
    גם יש לי קבצים EINSTEIN
    שלא יכול לעלות ב וורד
    אם יש למשהו תרופה?

  • עוז  ביום 12 בספטמבר 2009 בשעה 6:03

    אולי דביר יכול לשכלל את המנגנון כך שבמקום להמיר בכל פעם קובץ אחד, יהיה אפשר להמיר בבת אחת את כל הקבצים למסמכי וורד?

  • נטלי  ביום 3 בנובמבר 2009 בשעה 17:29

    אשמח לקבל קישור לקיו טקסט לחלונות.

    תודה.

    • דביר יוסף  ביום 5 ביוני 2012 בשעה 9:52

      אשמח לקבל קישור לקיו טקסט לחלונות.

      תודה.

  • מירית  ביום 3 בנובמבר 2009 בשעה 21:13

    שלחתי מייל פרטי אך אולי הכתובת שגוייה, אנא שלח לי את התוכנה תודה מראש על ההצלה

  • צ'יקי  ביום 4 בנובמבר 2009 בשעה 15:17

    לכולם:
    אין לי שום פתרון מלבד התוכנה שבנה דביר
    אין לי קיוטקסט לחלונות
    האימיילים ששלחתם לא הגיעו אלי
    וממילא אין לי פתרון אחר

  • מיה  ביום 3 בפברואר 2010 בשעה 13:33

    למישהו יש קודים לקיוטקסט ולקיוטקסט פקס?
    תודה
    מיה

  • שלום  ביום 24 בפברואר 2010 בשעה 14:10

    אני מבקש להדפיס כעמוד וחצי במעבד תמלילים זה או לחילופין להמיר קובץ מוורד לקיוטקס דוס
    האם תוכל לעזור?

  • צביקה  ביום 22 באפריל 2010 בשעה 23:33

    צ'יקי שלום

    ראיתי את ספורך על הקבצים בקיוטקסט ויש לי ספור דומה.יש לי קבצים שהייתי מאד מאד להציל.
    האם אפשר לשלוח את הפתרון של דביר. הקישור שרשמת כבר לא עולה .

    בתודה מראש צביקה

  • עמרי קפלן  ביום 16 באוקטובר 2010 בשעה 7:43

    בוקר טוב
    האם אתה יכול לשלוח לינק מעודכן לתוכנה שממירה qtext ל word?
    יש לי מספר קבצים חשובים שאני צריך להמיר.
    תודה

  • מישל  ביום 16 בנובמבר 2010 בשעה 20:13

    צ'קי שלום
    גם אני יחד עם החברים מעלה, מצטרף לבקשה לשליחת לינק נוסף לפתרון של דביר לגבי המרת קובץ qtext לword

    תודה מראש
    מישל

  • chicky00  ביום 17 בנובמבר 2010 בשעה 0:02

    שלום לכולם, אני מצטער, הסרוור נפל וכך גם התוכנה שבנה דביר וולק
    לא בטוח שיהיה לו כח להתקין אותה מחדש. סליחה מכולם.

  • שמואל  ביום 7 ביוני 2011 בשעה 12:21

    יש לי קיוטקסט לחלונות.
    אני לא יכול לקרא את הקבצים.
    מי שיכול לשלוח פתרון במייל, תודה.

  • NAD  ביום 16 באוקטובר 2013 בשעה 15:51

    משהו עדיין צריך להמיר קבצי קיוטקסט מדוס?

טרקבאקים

כתיבת תגובה