אקדחי הרסס

ובכן, אלה תוצאות תחרות "בלוג השנה" שכוללת את הבלוגים שאני הכי אוהב מבין הבלוגים הפחות מוכרים והחדשים, שמופצים מחוץ למערכת בלוגים תומכת כמו רשימות או אורנג'. הנה הם המופלאים, שמומלץ להכניס לRSS שלכם.

נבחר בלוג מצטיין 2010

ארץ האמורי – ניתוחים פוליטיים מצויינים ומידע לא נחוץ אך רלבנטי לחיינו הרבה יותר מחדשות ערוץ 2. בעיתונות הישראלית אין כרגע כותב שמנתח פוליטיקה וחברה באופן כל כך רציני אך עם זאת חדשני, כמו כותבי הבלוג הזה, שרובם שועלי עיתונות. לעתים, הבלוג הופך טיפה אקדמי מדי (אני מתנגד לפתרון המדינה האחד, ובעד שתי מדינות לשתי עמים, ולמעשה בעד כמה שיותר מדינות מהים לירדן, כאספן בולים לשעבר)

בית ספר ציבורי – פאבליקסקול הוא בלוג שאיני יודע מי עושה. הוא למעשה מחסן של חומרי-אמנות, כמו למשל גליונות קו משנות השישים, אך גם תמונות של אמנות בנקים, נושא שאני תמיד מתעניין בו, ולפני שמונה שנים נתתי הרצאה על הנושא ב"מדרשה" שהסתימה בדרישה לפטר את מי שהזמין אותי, רועי רוזן, מצד הקהל הכועס. עוד תמונות: אתרי נופש וקיט בישראל ועוד. כמו כן, יש גם אלבומי פאנק שמזכירים את הימים הטובים שבהם שלט האתר 'מונו וסטריאו' המיתולוגי (מלפני חודשיים).

השמרן – הבלוג של יוני רז פורטוגלי, עוסק במסעות ובטיפוח הגבר. הוגדר בזמנו כבלוג המרגיע ביותר בישראל. אף על פי כן, רבים לו האויבים והמתנכלים.

שותה וקם – בלוג שאני נכנס אליו בגלל הטקסטים היפים.

ויה – בלוג לינקים גאוני. לא ברור איך לכותב, טל מסינג, יש אנרגיה לחפש את האתרים האלה.

הבלוג של נתי מאיר – רמה גבוהה

Wfmu blog – הבלוג של תחנת הרדיו האהובה עלי,  WFMUמניו ג'רזי, עם הסברים על מוזיקה נהדרת, אמנות וכו'

קו חוץ – בלוג חזק לחובבי חדשות חוץ, מפורטות ומסודרות.

אופנן – הבלוג האקטיביסטי, שתמיד מביא ניתוחים מעניינים ואף סקופים.

Everywhere – אם יש לכם חבר מחו"ל שרוצה לקרוא דיווחים מעניינים ורלבנטיים על ישראל, זה הבלוג שלכם. יובל בן עמי, מסתובב בארץ ובתרבותה.

מקוה לראותכם מחר, יום שני ה10 במאי, בהשקת מערבון 6 באוגנדה, ירושלים, עם הקרנת הסרט 'האגם' של בועז לביא (לינק לפייסבוק) וביום חמישי ברמלה, בהפגנת השירה נגד גירוש שבט דהמש של גרילה תרבות.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה