האם סלקום יצליחו לעשות עלי סיבוב?

באמצע 2011 בערך התנתקתי מחברת סלקום וחשבתי שחובי הוסדר. כבר צברתי כעס גדול על החברה כי מבצע הנחה טלפוני מדהים שהם ערכו לי שבמסגרתו אשלם משהו כמו 240 ש"ח לחודש על הכול, אולי אפילו 140 ש"ח, התפיח את החיוב החודשי שלי, על טלפון שממנו כמעט ואיני משוחח, לכשש מאות ש"ח לחודש.

לפני חודש וחצי, כשנה אחרי ההתנתקות, קיבלתי מכתב מפתיע על חוב מסלקום בסך 313.41 ש"ח. ניסיתי לברר בגין מה אותו חוב מסתורי, הרי מזמן לא היה לי קשר עם החברה. התקשרתי שלוש פעמים לטלפון שצוין במכתב, נקשתי על כל הכפתורים, המתנתי על הקו עשרות דקות כשהטלפון על הספיקר ואני עושה את ענייני היומיום שלי. נשברתי לבסוף. הם לא ענו. נכנסתי לאתר של סלקום ושלחתי הודעה במקום שמצאתי. לא חזרו אלי.

ואז כעבור חודש, הגיע אלי מכתב רשום מעורך דין בשם 'נח ושות' שהעלה את החוב ל565.45 ש"ח שכולל 252 ש"ח עלות המכתב לאותו משרד והצמדה של 4 אגורות. כלומר שווה ערך לריבית של 71 אחוז בחודש אחד, שגם בשוק האפור לא נהוגה.

אם לא אשלם, נכתב לי כאיום לכאורה במכתב, החוב יגדל. כמו כן, אתבע בהוצאה לפועל, כשהם מדגישים בפונט בולד שזה יהיה בלי הליך בבית המשפט. מפוחד, פניתי אל סניף סלקום הסמוך לדואר, הייתי אמור לחכות שעה בתור, אבל הייתי במצב רוח עכור לא כהרגלי, ודרשתי לדבר עם המנהלת. זו אמרה לי שזה כבר בידיים של משרד עורכי הדין החיפאי (בבעלות דמויות בשם יואב נח ואהוד נח, ששם משפחתם כנראה לא מעיד על דבר) ולא בידיה. על מה החוב? היא לא יודעת. הטיפול כבר בידי משפחת נח. אני נמחקתי ממחשב החברה.

התקשרתי אל משרד עורכי הדין נח ודיברתי עם עו"ד בשם ורד ובחורה נוספת. שתיהן הבינו כי הן חשודות ושהעניין לא נעים. לכן סירבו לתת את שם משפחתן, אבל סיפרו שהחוב הוא המשך התשלום על ציוד. אמרתי שאם זה כך, אין בעיה – אני מוכן לשלם. אבל ורד דרשה שאשלם את הקנס. היא אמרה שהייתי צריך לגשת לבנק הדואר לשלם. בתגובה, אמרתי לה שתסכים איתי שלא יכולתי לשלם את החוב כשאיני יודע על מה החוב. אז היא אמרה שהייתי צריך לגשת למרכז השירות. שאלתי אותה מה היה קורה אילו אני הייתי שולח לה מכתב שהיא חייבת לי 313.41 ש"ח בלי הסבר על מה החוב ולא הייתי עונה לטלפון שלוש פעמים וגם לא לאימייל, האם היתה מגיעה אלי הביתה וממתינה כשעה בתור? היא אמרה שחברות ואנשים זה לא אותו דבר. בכך, היא צודקת.

בשלב מסוים הציעה לי ורד הנחה של 50 ש"ח. היא גם אמרה שהיא לא מאמינה שבמענה של סלקום לא ענו, ואמרה שהייתי צריך להתקשר עשר פעמים עד שיענו, הצעתי לה להתקשר ולבדוק את זמן המענה. היא אמרה שהיא לא צריכה להתקשר כדי לדעת שהם עונים, והיא גם לא תתקשר. וחוץ מזה, אמרה, ככה זה אצל כל חברות התקשורת. בכך, היא צודקת.

השאלה היא מה אני צריך לעשות. 1. לשלם את החוב, לשכוח וללכת לים. 2. לערער בהוצאה לפועל, או מה שזה לא אומר. 3. לשרוף את מכתב העורך דין במשרדי סלקום או מול בית הבעלים – הרי המכתב עלה כסף רב וזכותי לפחות להנות מקצת אקשן – ואז לשלם (בכעסי כי רב הודעתי לורד כי זה מה שאעשה והיא ענתה 'זו מדינה דמוקרטית'). 4. לפנות למשרד התקשורת ולהתלונן על החברה.

כן, יכולתי לפנות לרני רהב, יחצ"ן החברה. אז בוודאי כל החיוב היה נעלם ונעטף באריזות שוקולד שוויצי רך וניחוח זרים. בזמנו, כשעבדתי בעיתון אחר התחלנו תחקיר על עובד שירות שסיפר לכתב שחלה באיידס ופוטר מהחברה. החברה טענה שהוא לא היה טוב, למרות שהעובד קיבל תעודת הצטיינות שבאופן אירוני הגיעה אחרי שפוטר. והנה פתאום העובד כבר נמוג מהנוף וירד מהעניין. מה שגנז את הכתבה, שכמעט אף עיתון החי מפרסומות לא ממש רוצה לפרסם ממילא.

ופעם ביקשתי תגובה מדוברת בנק הפועלים על העלאת העמלה החודשים לעמותות פי חמש בין לילה, מ120 ל600 ש"ח בשנה, במעין מחטף. כמובן שהעמלה של עמותת מעין שאני עומד בראשה הוחזרה, ללא התנצלות. אז אני מניח שגם פה, כשמדובר בעיתונאים, ישנה גמישות שאני לא מוצא הבדל גדול בינה לבין שוחד. כך שהיה לי חשוב שלא לציין שאני עיתונאי או בלוגר, כדי לא לקבל יחס טוב יותר.

אני כמובן יכול לשלם. זה הצעד החכם, זה מה שהייתי יועץ לידידיי. לשלם וללכת לים, לאכול אבטיח עם בולגרית. אבל האם ההגיון הוא שעולם כזה ימשיך לסוב על צירו? בשביל הרבה אנשים החיים מהיד לפה הסכומים האלה הם גדולים מאוד.

השאלה היא מדוע לתת לחברה פוגענית כזו רשיון עסק? מדוע אנשים רבים חושבים שהבעיה הגדולה היא פליטים שיסחבו טלפון כדי לאכול לחם ולשלם על מיטה בחדר צפוף, ולא בעלי חברות סלולר שבעים ועורכי דין שבעים? האמת היא שמעולם אפריקאי לא גנב לי סלולר, אבל ברור שבשנים ששוק הסלולר נחסם לתחרות, חברות סלולר גנבו לי אלפי ש"ח, וכנראה יגנבו ממני את ה252 ש"ח הללו ואולי יותר? מדוע אותם לא מניחים בבית הכלא הגדול בדרום? דווקא הם אלה שצריכים את הדיאטה.

למה אני מפרסם את זה? יאוש. חוסר אונים. רצון לקבל קצת סימפטיה לפני שאשלם. ואולי, לגרום להרתעה בציבור מול חברות הפועלות בדרך כזו. מי יודע, אם כל צרכן היה נאבק על כסף פומבית שנלקח ממנו בדרכים אפלוליות, החברות היו מנסות להתפרנס ביושר.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • דרור  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 13:53

    היי רועי,
    נסיון דומה היה לי מול חברת הוט ומשרד עוכרי דין ששמו פרח מראשי. טלפון להוט שכלל דרישות לדבר עם מנהל (בערך חמש פעמים), רמיזות לפנייה לתקשורת ולבית המשפט ובעיקר הבהרה שאעדיף להילחם ולא לשלם כסף שאני לא חייב גרמו לחוב להתפוגג כלא היה.
    נצל את מעמדך התקשורתי והלחם על זכויותך

    דרור

  • liatlavi  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 13:59

    מה שמעניין כאן זה שלחברות אין שום מעצורים מוסריים או אחרים.
    הן ישתמשו בכל הכח שיש להן – פיזי, משפטי, בירוקרטי, קשרים כמובן, כל מה שעובד.
    אתה לעומת זאת, לא מעוניין לנצל את הקשרים המוניטין או הציבוריות שלך.
    וכך – הן מפעילות כח, ואנחנו צריכים להיות נחמדים ומנומסים. לא לשחק על פי הכללים הבזויים שלהם, גם כשאנחנו שבויים במגרש שלהם.
    כמי שהיא לא עיתונאית ולא מקושרת אני נותנת לך את ברכת הדרך לנצל את קשרייך.
    זה לא פייר, אבל כל שקל פחות שהם מרוויחים הוא מבחינתי רווח נרי שלי ושל הציבור.
    אם יש לך מחוייבות כלשהי, זה לספר לנו מה קיבלת, כתזכורת לסיאוב ולשחיתות ולזה שהחברות מתייחסות אלינו כפראיירים.
    בזה עשית שירות ציבורי.
    לסיכום – נצל את קשרייך, הוצא כמה שקלים מכיסם, ולך לים.
    האבטיח יהיה טעים יותר.

  • אבשלום אליצור  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 14:49

    בשום אופן אל תשלם!

    קח עו"ד טוב והיכנס באימ-אימא שלהם. השופט יפסוק לך החזר הוצאות משפט ולך יהיה עוד מאמר נהדר, אבל האמת היא שבכלל לא תגיעו לכך. אתה ידוע ומפורסם – זוכר? – ולהם יש הרבה יותר סיבות לחשוש. פוסט אחד שלך שיוקיע את הנוכלות הזאת יביא לבריחת יותר לקוחות ממה שהם יכולים לסבול. מבחינתך זו הוצאה מוכרת: זה חלק מעבודתך כפעיל ציבורי גם אם אינך מזדכה על כך במס-הכנסה (בעצם למה לא? שאל רואה-חשבון אם אתה יכול להגיש את הוצאות המשפט כהוצאה מקצועית מוכרת). אתה מוזמן לראות במגירות שלי כמה חברות התקפלו ברגע שהבבינו שאני הולך למאבק ציבורי.

    אם תיכנע, אתה רק מחדד את השיניים שיינעצו בקורבן הבא, שאין לו בלוג וטור מוערך בעיתון.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 3 בינואר 2016 בשעה 8:41

      אני איתך אבשלום – פניי למלחמה על מקרה דומה.

  • אסף  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 14:54

    זו שיטה. מעין בנאליות של הרשע – אבל אפשר להסתכל על זה כמו על תאוריית מלחמה סינית (או משהו). הנה אתה נלחם בסלקום בנשק שהם נותנים לך. כאילו הם נתנו לך בוקס, ואז אמרו הנה מפית קטנה אתה יכול לזרוק עלינו בחזרה.

    בפעם הבאה כשמגיע מכתב כזה, הוצא תחת מקלדתך מכתב תקיף ואכזרי ושלח אותו בדואר רשום. זה מהר יותר מלחכות למענה הטלפוני. דרוש תשובות. הודע שלא תשלם אם לא תקבל אותן. דרוש לראות העתקי חוזים חתומים על ידך. תוך 14 יום. בקיצור, בזבז להם את הזמן. אם יש לך חבר עו"ד בקש שיחתום על המכתב, או שלח לו העתק. "שירות לקוחות" עלאק.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 20 באפריל 2018 בשעה 18:55

      שמי אפרת. אני עבדתי בסלקום וזאת השיטה שלהם להוציא כסף מלקוחות. הם מוחקים בכוונה את אמצעי התשלום ואז הם שולחים באותו הרגע מכתב מעו"ד ללא שום התראה ואז כבר יש עמלת עו"ד. יש עו"ד חלאת אדם ששמה הילי ארבל מתל אביב שאני גם עבדתי בסלקום וגם הייתי לקוחה והיא יצרה לי חוב ואני שילמתי את החוב. כרגע אין לי מושג על מה שילמתי ואני רוצה לתבוע אותם כי הם יצרו לי בלאגן ופיטרו אותי. לעוד פרטים על השקרים והמרמה של סלקום אתם יכולים להתקשר אלי ואסביר הכל. אם תהיה תביעה משותפת של הרבה לקוחות אז הם ימותו מפחד כי הם פוחדים מהתקשורת ומבתי משפט. סלקום תתביישו לכם אתם עלובים

  • עודד  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 15:21

    למה אתה לא מפרסם את זה בטור שלך בהארץ ?

  • חיפאית  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 15:45

    סלקום – זה מגעיל אותי. משרד עו"ד נח (כולל הפקידה ורד)
    – אתם בושה לעיר חיפה!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 3 בינואר 2016 בשעה 8:45

      צריך להוסיף גם את הגברת שני שלא מוכנה להעביר את האחים בטלפון

  • דורון  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 17:45

    היה לי מקרה דומה עם 012, ועוד בזמן שהייתי לקוח שלהם (לקוח עם ותק של כ-10 שנים). זה לא הפריע להם לשסות בי את משרד עו"ד נאמן (קשור לשר המשפטים?) שאיים להפעיל הוצאה לפועל וביחס חוב/קנס הרבה יותר שערורייתי. הרבה פניות באימייל, בטוויטר ובטלפון לא עזרו. לא עזר כמה שהסברתי להם שאני לקוח ותיק שלהם ושאם נוצר חוב עם גרר זו אשמתם שלא פנו אלי. כבר הייתי עם כתב תביעה מוכן ביד (לבית דין לתביעות קטנות). הבנתי שאם אני מגיש אותו לפני שהם פונים להוצאה לפועל זה מעקב את ההוצאה לפועל עד לתום הבירור המשפטי (אולי שווה לך לבדוק את זה). בסופו של דבר רגע לפני שהגשתי את התביעה (ולמרות שלא סיפרתי להם על כך), הם נאותו להגיע לפשרה ולוותר על הקנס. האמת גם זה היה יותר מידי בשבילי. אבל כבר הותשתי ושילמתי כי למי יש כוח להלחם בסוללות עוכרי הדין המשומנים הללו שמאיימים עלייך שעוד רגע ומתדפקים על דלתך גברתנים מההוצאה לפועל.

  • דוד שליט  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 20:24

    את הקטע הזה עם עורכי-דין אימצו גם ברשות השידור. הייתי בסיפור. מהקילומטראז' שאני עשיתיעם החולירע הזאת, הבנתי מפורומים שונים ברשת, שמדובר באקט לא לגמרי חוקי. אני מסכים עם אחת הכותבות כאן, תכתוב על זה בהארץ, ובלי בושה, מהזווית של הכנסת אאוט-סורסינג של משרדי עורכי-דין, לסיפור.

  • הלל  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 21:10

    יתכן מאוד שאני צעירה, תמימה, לא מבינה כלום, 'פעורה'. אבל פה זה כבר עניין של פרינציפ, של גסות רוח וחוצפה. אל תשלם. אמנם אין לי ממש תשובה מה כן לעשות (לפנות לתקשורת? עורך דין? ורדה רזיאל ז'קונט?), אבל לעניות דעתי זה ענין להיאבק עליו.

  • nitzan  ביום 25 ביוני 2012 בשעה 23:38

    זה אולי כבר לא רלוונטי למצבך, אבל בזמנו, אי פעם, מספר חודשים אחרי שהתנתקתי מהוט, קיבלתי מהם מכתב על חוב כזה או אחר שעלי לשלמו תוך דרישה להתקשר אל שירות לקוחות זה או אחר כדי לשלם את החוב. המכתב כלל משפט סיכום שבו אם לא אשלם את החוב בתוך 30 יום הוט תראה בכך סירוב שלי לתשלום ותפנה לערכאות.
    רק שבהוט, כמו בהוט, מדובר בדקות ארוכות של המתנה והגעתי לתובנה המבריקה של – אם אני כבר לא לקוח שלכם ואתם רוצים את הכסף שלי – אז אתם צריכים לרדוף אחרי.
    פתחתי מסמך וורד חדש וכתבתי שם, בעורך דינית עילגת, שאני מעוניין לשלם את חובי ועליהם ליצור איתי קשר בטלפון זה וזה. אימצתי את משפט הסיכום שלהם וציינתי בסופו של המכתב כי אם לא יצרו איתי קשר בתוך 30 יום אראה בכך ויתור על החוב.
    ניגשתי עם המסמך אל סניף הדואר הקרוב, נתתי להם שישלחו להוט בפקס וביקשתי אישור מסירה.
    החוב נעלם כלא היה ומעולם לא קיבלתי טלפון מערכאות.

  • הארי  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 1:18

    אני חושב שהכי נכון לשלם, הכל, כדי לעצור את המונה, ואם יש לך מרץ ודרייב אז תגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות נגד החברה, תוך השתלשלות הדברים לרבות תיעוד (למשל צלם את זמני ההמתנה), ואתה יכול לעשות מזה אייטם עיתונאי לאחר קבלת הפסק דין.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 10:32

    אתה סתם מכניס ראש בריא למיטה חולה.
    מספיק שעזבת אותם כשהרגשת שאתה מנוצר. סלקום מתמחים בזה, ופרטנר למדו מהם הכל…
    שלם ושכח. זהו. כל פתרון אחר יהיה יקר יותר (זמן, כסף, עורכי דין, עצבים = פגיעה בבריאות ו=קיצור תוחלת החיים).

  • אלי  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 11:22

    כמוך אני מתעב את החברות הסלולריות אבל לא יכולתי שלא להתקומם כשראיתי את המשפט: "אבל ברור שבשנים ששוק הסלולר נחסם לתחרות,"

    זאת בזמן ששרי תקשורת גילו שהדרך הקלה ביותר לליבם של הבוחרים היא דרך הסרת חסמים ופתיחת השוק לתחרות.

    אגב, כלל אצבע הוא לעולם לא לקנות טלפון ממפעילה אבל אני מנחש שלמדת את זה בדרך הקשה.

  • אור  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 11:29

    אתה יכול להתקשר ל"יהיה בסדר" בגלי צה"ל. איכשהו יש לי תחושה שתוך שעתיים מהפניה שלהם אל סלקום תקבל טלפון שזו היתה טעות, ושהם מתנצלים וכל הבלה בלה בלה שנובע מלחץ התקשורת.
    ב"הצלחה עם זה!

  • עומר  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 15:26

    דווקא הם אלה שצריכים את הדיאטה – מצחיק

  • chicky00  ביום 26 ביוני 2012 בשעה 22:04

    תודה למגיבים. עדיין לא עשיתי כלום כמובן

  • nitzansp  ביום 27 ביוני 2012 בשעה 10:33

    בגדול אתה צריך להתחיל לנהל דיאלוג עם ההוצאה לפועל, עם העו"ד ששלח לך את המכתב ובמקומך, הייתי כותבת גם לרני רהב ושיפעיל את שרביט הקסם שלו.
    הבלוג שלי עוסק בדיוק בחרא כזה, כשהתעלמתי מחוב שהיה לי והסתבכתי עד מעל לראש.
    ממליצה לך להכנס ולבדוק…

    בהצלחה 🙂

    http://nitzansp.wordpress.com

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 1:51

    אולי אני טועה, אבל אני מתחילה לחשוד שזו שיטת מצליח החדשה של החברות הוותיקות להתמודד עם בריחת האוזניים אל חברות הסלולר החדשות שנכנסו לשוק. השבוע קיבלתי הודעת תשלום מחברת פלאפון, חיוב על חודש שלם משנת 2009 (! ומדובר במאות רבות של שקלים), אחרי שכבר התנתקתי ועברתי לאורנג'. עוד לא טיפלתי בזה, אין לי מושג מאיזה כיוון, אבל אולי משרד התקשורת כן צריך להיות כיוון הולם, אם עדויות נוספות על מעשים כאלו ייערמו. בהצלחה, צ'יקי

    • בועז כהן  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 1:59

      אצלי עם חברת קוי זהב בכלל לא הגיע למכתבים מעורכי דין. פשוט חייבו את כרטיס האשראי שלי, שכל הפרטים שלו היו בידיהם, וזאת שנתיים אחרי שבכלל התנתקתי מהם, והמאמץ שלי היה שיחזירו את הכסף שנגבה שלא כדין.

  • אמיתי זיו  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 8:05

    ישנה בעיה מובנית שבה החברות עוברות בקלות בלתי נסבלת ממצב של חוב (אמיתי או מדומה) לטיפול של משרד עורכי דין חיצוני ומשם להוצאה לפועל. ניסיתי בכוחי הצנוע להשפיע על זה בעבר אך לא הצלחתי. אולי עכשיו שהשר כחלון גם שר הרווחה אצליח יותר.

    מהניסיון שלי, הדרך היחידה שיכולה קצת לעזור היא לנסח מכתב, לשון עורכדינית כזו, שכתוב למעלה "מבלי לפגוע בזכויות". לתאר בסעיפים קצרים את סיפור המקרה, לאיים בפניה לסעדים משפטיים ולעיתונות, ולשלוח העתקים לחברה, למשרד עורכי הדין הרלוונטי ולמשרד התקשרות. אפשר גם לעיתונות.

    לא התאפקתי ושלחתי קישור לדוברת סלקום. במילא הם ינטרו את זה במערכת סושייאל ווטאבר שלהם. צפה לשוקולד מרני.

  • אורן  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 11:39

    היה לי בזמנו משהו דומה עם ישראייר ואחרי שניהלתי נגדם קמפיין התשה אינטרנטי הם שילמו 900$. עקשנות עובדת. רק חבל שהיא שואבת זמן ואנרגיה.

    אני הייתי מנצל את מעמדך כבלוגר/עיתונאי/דמות מוכרת. מביא למחיקת החוב ועדיין ממשיך ומפיץ את הסיפור הזה שיהיו לדראון לכל מי שמחפש ברשת.

  • מחלקת השירות - סלקום  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 16:37

    שלום רועי,
    אנו מעוניינים לבדוק את הנושא.
    אנא שלח לנו מספר טלפון לחזרה לכתובת: pniot2@cellcom.co.il.
    בברכה,
    מחלקת השירות
    סלקום

    • דרור  ביום 9 ביולי 2012 בשעה 16:40

      אם מוחמד לא בא אל ההר……..

    • אפרת  ביום 20 באפריל 2018 בשעה 18:57

      אל תאמינו לחברת סלקום אני עבדתי שם כל הזמן היינו משקרים וגונבים ללקוחות.

  • נילי  ביום 10 ביולי 2012 בשעה 23:41

    וכמובן שהקטע הכי מתסכל הוא חד הצדדיות בכל הדבר הזה, כי לך תיתבע אותם כשהם חייבים לך כסף, או שסתם *עשו טעות*, לך תנסה להפעיל הוצל"פ על חברות דרקוניות. זו מפלצת חד צדדית. אבל איזה מזל שאתה מפורסם 🙂 הסתומים מסלקום כבר כאן. ברכות לחיפוש של גוגל, או מה שזה לא יהיה.

    • ריבלוג  ביום 11 ביולי 2012 בשעה 8:08

      דווקא יש יתרון קטן בתביעה מול חברות גדולות (סוד שמור) והוא שאם אתה תובע חברה כמו סלקום בבית משפט לתביעות קטנות אתה מונע מהן להיות מיוצגים ע"י עו"ד. הן חייבות לשלוח איזה מנהל זוטר להגן עליהן בתביעה ולדעתי גם ישושו להגיע לפשרה כדי שלא יהיה תקדים של הפסד בתביעה. וכן בית משפט לתביעות קטנות יהיה לדעתי מוטה לטובת האזרח הקטן.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 25 ביוני 2013 בשעה 12:27

    הגיע הזמן שיעשו ענין גדול מהגנבות שלהם מהאזרחים חסרי האונים נבלות או יותר נכון נבלה מפלצלת נח יואב אתה מפלצת

    • אפרת  ביום 20 באפריל 2018 בשעה 18:58

      עו"ד הילי ארבל הנבלה היא העו"ד של סלקום. משתמשת בכל השיטות הכי רעות בעולם כדי לסחוט לקוחות. אני עבדתי בסלקום כך שלימדו אותנו לגנוב ללקוחות. יש לי הרבה מידע לגבי זה.

    • אפרת  ביום 20 באפריל 2018 בשעה 19:09

      הגיע הזמן שכולנו נכתוב מכתבים לעו"ד הרעים ותאבי הבצע האלה. עו"ד הילי ארבל מהמשרד של חוה ברסלר כיכר יצחק רבין 10 תל אביב. נפציץ אותם בטלפונים וניתוקים כך שהם לא יוכלו לתפקד יותר כי הם מייצרים חובות לעם ישראל והם תאבות בצע. קונות וילות בתל אביב ומתחלקות עם מנכ"ל סלקום ברווחים. המספר שלהם במשרד הוא : 03-5299939 הפקס שלהם הוא : 03-5299939. בנוסף לכך שיצרו לי חובות וחייבו אותי לשלם הם גם דאגו לפטר אותי מסלקום כי לא דיברתי אליהם יפה. הם צרחו עלי וקיללו אותי. איזה זוועה האשכנזים האלו לעולם אינם שבעים ולעולם לא לומדים ממה שקרה בשואה. לא להיות תאבי בצע זה המסר של השואה אבל לצערי את המסר החשוב הזה הם לא מפנימים.

  • רותי  ביום 16 ביולי 2013 בשעה 16:30

    T

  • חנוך  ביום 8 באוקטובר 2013 בשעה 10:43

    חברים אם לעם ישראל ובמיוחד לכל אלו הסובלים מסלקום ,הוט יאס ואחרים לוקח את עצמו לידים מתנתק מכולם אני רוצה לראות איך הם יגיבו אבל הם יודעים ומכירים אותנו זה העונש שלנו

  • עפר  ביום 10 בנובמבר 2013 בשעה 2:36

    המשרדים האלו עושים המון כסף מהאזרחים הנשחקים מסלקום ודומותיה;
    כיון שאני גר בחו"ל החזקתי קו של סלקום פחות מחודש ימים;
    עם חתימת החוזה נתתי לסלקום מס כרטיס אשראי בינ"ל (פלטינום);
    עקב טעות של סלקום הם לא חייבו את הכרטיס, כך שנגרם חוב שלי של 500 ש"ח
    כשהגעתי לארץ, סלקום לא רצתה בכלל לדבר אתי ו"שלחה" אותי ל"כרישי" משרד עו"ד נח שרצו עוד מספר רב של מאות שקלים; הצעתי לשלם את הקרן (שהרי הטעות היא של סלקום) אבל משרד נוח סרב…הרי הם צריכים "להרוויח קצת"…
    עו"ד נח הגיש צוו הוצאה לפועל נגדי, עם כל כך הרבה "חוסר אמיתיות" כמו:
    1. מספר הטלפון נשוא התביעה אינו המספר שהוקצה לי מסלקום
    2. החתימה על החוזה שהוצגה בבית במשפט אינה חתימה שלי.
    3. בנגוד לטענתם לא היה לי כל כרטיס אשראי ישראלי בתקופת החוזה וממילא לא יכולתי (וגם לא הייתי אמור) לשלם באמצעות כרטיס שלא היה לי תשלומים כלשהם.
    4. כרטיס האשראי שנתתי לסלקום עם פתיחת החשבון לטלפון אחר שכן הוקצה לי ולחוזה שכן חתמתי עליו הנו של בנק מחו"ל (שמעולם לא חוייב)

    כל כך הרבה אבסורדים….

    מי אחראי?

    ברור ש סלקום

    הרי הם בוחרים את עורכי הדין שעובדים אתם!!!

    זה בטח לא מפתיע אף אחד!!!

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 19 במרץ 2014 בשעה 8:41

    עו"ד יואב נח הוא חתיכת נבלה שברא השטן, הוא עודה דברים שגובלים בפלילים רק כי הוא יכול. אני מחכה ליום שיתאגדו מספיק אנשים ויתבעו לו את התחת וגם יצליחו לפגוע בפרנסתו לעולם (כמו לשלול לו את רישיון עריכת הדין

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:45

      אני ממש לא מסכים איתך . אתה כותב הערה בלי להבין ובלי להכיר
      את המשרד הנ"ל .

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:46

      כגכג גכגכג גכגכגכ גכ כגכגכ גכגכג

  • אלעד  ביום 11 במרץ 2015 בשעה 18:52

    משרד גדול ומכובד אני מכיר את עורכי הדין אישית
    והם מתנהלים באופן הגון ומקצועי

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:20

      גם לי היה חוב לסלקום ולאחר שפניתי למשרד נח באו לקראתי ועזרו לי לשלם אותו בתשלומים

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:25

    כככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככככ

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:25

    frddfgaaaa

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:26

    dfsbgadfbabdafafba

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:26

    sdfsdafsadsadfa

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:27

    dfadssadfsaaadfadfafsasa

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:27

    sdfadasfafaaafaa

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:28

    dsafdasdasdas

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:48

    עו"ד יואב נח הוא עורך דין מוכר ומכובד בתחום הגבייה וההוצאה לפועל , מייצג חברות גדולות ומסחריות ומתנהל באופן מקצועי

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:52

    עו"ד יואב נח הוא עורך דין גדול ומכובד ומייצג עשרות גופים ציבוריים ורשויות

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 3 בינואר 2016 בשעה 8:49

      כנראה שכותב התגובה "עורך דין גדול ומכובד" הוא לא אחר מעו"ד יואב בעצמו, כי התנהלותו בתיקי סלקום לפחות מזכירה את הימים הטובים של אל קפונה.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2015 בשעה 12:53

    עו""ד יואב נח

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 9 בספטמבר 2015 בשעה 18:17

    בדיוק מקרה כזה עברתי עם הוט מובייל . קיבלתי מכתב מחברת וייס פורת עריכת דין שם איימו עלי מילולית וגם במכתבים שיתבעו אותי אם לא אשלם.
    אני טענתי שלפני 3 שנים הייתי לקוח ונתתי את האשראי התקין שלי , מדוע לא חייבו ? מדוע לא התקשרו להודיע שיש בעיה או במכתבים?
    חברת וייס פורת בתגובה:"תוכיח שלא קיבלת מכתבים"
    אני: :מה להוכיח? אתם שלחתם? אז תוכיחו בכלל שלחתם הרי ל קיבלתי.
    יש לי הקלטות מלאו בשקרים של הוט וחברת וייס פורת משרד עורך דין .
    אני כרגע מגיש לתביעות קטנות את כל המרמה.
    מעולם לא שלחו מכתבים ולא אמרו לי שיש חוב, החוב גדל ל 200 יעני שחר טרחה לנוכלים האלה.
    אל תתקרבו להוט מובייל אל תתקרבו לשום דבר שקשור לחברה הזאת הם מפעילים עבריינים ונוכלים

  • הדס מראשלצ  ביום 5 בנובמבר 2015 בשעה 17:36

    היי רועי אותו מקרה אחד על אחד קרה לי. אני עוד הלכתי ושילמתי את הסכום כמו ילדה טובה, ועדין מתעללים בי שלא שולחים לי את אישור גמר החוב לא מסלקום ולא ממשרדי עו"ד יואב נוח,עשרות פעמים שהתקשרתי לסלקום עשרות פעמים למשרד העו"ד ומבטיחים שישלחו לי אישור ועדין לא שלחו, לא לאמייל ולא בדואר, אצלי כל השיחות איתם מוקלטות הקלטות שנאמר בהם שישלחו אישור ועדין עם כל זאת מחכה ומחכה.. כנראה למשיח ..ומי יודע אולי בעוד מס' חודשים ישלחו לי עוד איזו התראה על חוב שרק הם מסוגלים לשלוח במקום אישור..רועי יקר גם כשמשלמים עדין לא מסיימים עם הגרורה הזו ששמה סלקום

    • אפרת  ביום 20 באפריל 2018 בשעה 19:04

      יש עו"ד ששמה חווה ברסלר רחוב כיכ יצחק רבין 10 תל אביב. היא מעסיקה של עו"ד ליהי ארבל . הנשים הללו הן רעות שאין לתאר. אני עבדתי בסלקום וגם הייתי לקוחה שלהם. הם יצרו לי חובות בכוונה . ואחרי שאני התקשרתי לעו"ד היא דאגה גם לפטר אותי. הילי ארבל את אשה רעה , אשה שטן ושאלוהים יביא לך מחלות לך ולילדייך הארורים. אמן. הרסה לי את המשפחה. מס' הטלפון של הנשים הרעות האלו הוא : 03-5299925 פקס : 03-5299939 מי שרוצה לשלוח לחלאות האלה מכתבים שידעו שכבר כולם יודעים במדינה שלנו שהן נשים תאבות בצע ומוצצות דם.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 29 במרץ 2016 בשעה 14:29

    גם אנחנו קיבלנו טלפון ממישהו בשם אושרית ממשרד נוח ושות שטענה שחייבים לשלם היום עד 16:00 היום אחרת היא תפנה להוצאה לפועל על חוב של סבתא שנפטרה ולא ניתקה את האינטרנט.. לא נתנו זמן לברר ללמוד את החומר – חוצפה אמיתית ומלחיצה מאוד סתם. בושה.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 30 במרץ 2016 בשעה 19:12

    חחחי

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  ביום 16 בינואר 2017 בשעה 18:14

    גם אני לצערי חוויתי משהו דומה. פשוט גורמים לאנשים לאבד אנרגיות ואת האמון בכלל

  • אפי  ביום 19 במרץ 2017 בשעה 9:09

    למישהו יש את המייל הישיר של עו"ד נח? אושרית לא מוכנה לתת אותו בשום אופן.

  • עדי  ביום 14 באוגוסט 2017 בשעה 20:59

    רועי שלום ,
    אני קוראת את הכתבה שלך ומזדעזעת יותר,
    אני כרגע באותו מצב שלך רק שאני שילמתי את החוב כולו ועדיין ממצאים שלא שילמתי למרות שיש לי את כל ההקלטות ומספר אישור אשראי הכל,
    מתייחסים בצורה מזלזלת בוטה כאילו זה עולם תחתון מלחיצים אותך לשלם, איומים בצורה עקיפה
    מה אתה מייעץ לי לעשות בבקשה

    • אילן לב  ביום 15 באוגוסט 2017 בשעה 9:56

      כתבי לי מה גובה החוב הנטען ע"י החברה? (אני עורך דין ויש לי התכתבויות של ארבע שנים עם עורך הדין של החברה [מר יואב נח שבכלל לא נח] בעניין הדומה לשלך ודבר או שניים להציע לך) ניתן לפנות אליי ישירות ל ilanlev2@gmal.com או בפייסבוק, בהצלחה!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: