חמישה מכתבים מסיציליה + קליפים

1.

הוא חושב במחברת משבצות 32 עמוד

היא בבצק עוגיה עגול מלא ריבה

והאוניות – עליהן כתב מישהו כבר שיר

.

2.

הזמנתי את המנות הלא מובנות בתפריט

יום אחרי יום

יומיים של כשלון

אני כל כך מאושר

חייכה אלי נערה מאחורי אמה

כששתיתי את הקפה במקום אחר

נוסד 1962

זה סתם מקום סתם מלצרית סתם לקוחות

אבל האפור של המפית

מאיר את העולם

.

3.

 כמה רע יכול להיות

צרפתיה עם קארה מהעיר ליל וספר

חבריה שוחים אל האי הסמוך

שאריות של המלחמות עם הקיקלופים

והיא שומרת על החפצים

המגבות פרושות

ולפניהם שמונה כפכפי פלסטיק ריקים מאדם

(אציטרצה, סיציליה)

.

4.

בעיירת דייגים לא אמינה

אני מזמין מיץ אגסים

התיירים לא יגיעו לכאן כבר

אני המנה הלא מזוהה בתפריט

פסטה קרה עם חסילוני ענק

4.

 .

אני נמצא במקום הצהוב

וגם הזקַנים צהובים

והציפורים

המגשים

הצבעונים

הטווסים

מַטעני הסלולר

צל הקיפודים וחששותיהם

אבל התשוקה לא צהובה

התשוקה שלי לא צהובה!

אלוהים, התשוקה שלי לא צהובה!

.

כל עובדי הדואר יפים, צהובים

וזנב החמור צהבהב צהבהב

והזין שלי יפה צהוב

אבל התשוקה שלי לא

אלוהים, לא

וריח הגלים צהוב, הגברות מגען תמיד בצהוב

הגלידה עולה שלוש תשעים והיא צהובה

במיוחד המנגו

 .

אבל מה אעשה בתשוקה הזו

אין לה קשר ללב הצהוב

לצבעו הצהוב של דגל הס.ס.ס.ר

לאלוהים הצהוב בשמי הצהב

לעולם הצהוב שבנה

בידיים, מעדרים ורובי כידונים

וכולם צהובים. אין לי בעיה כבר עם זה,

נשבע בחיי, הם גם צהובים.

אבל התשוקה, התשוקה,

מה אעשה איתה,

אלוהים אלוהים כושלרבאק

היא בשחור ולבן

פוליטיקאי מקומי מוביל ממפלגת ברלוסקוני

.

5.

ג'ורג'יו הרומני

שחשבתי למלצר

מבקש יורו לסיגריות

אני נותן לו שניים וחצי יורו

גם על הקפה. ואז הוא מבקש עוד

לסנדביץ'

לא הייתי צריך להגיד לו שאני רבע רומני

ולנסות להתחבב עליו.

הוא נדבק אלי

מסתכל על שתי נשים לא מושכות ולא צעירות ברחוב

ומביט בי בחיוך

שואל אם אני נשוי

אומר שגם הוא לא

הוא לוחץ על המצית להראות שהוא רוצה עוד כסף לסיגריות

רק יורו

אולי לא הייתי צריך לדבר איתו

אבל הוא האדם היחיד כאן

שאוהב אותי באמת

הוא באמת נחמד אלי

ושואל אם יש כסף לפאניני

ידידי הרומני הטוב

ובכל זאת אני בוגד בו

נכנס פנימה

ואומר בסוף למוכרת

שילמתי כבר לג'ורג'יו

על הקפה

.

והנה שני וידאואים: וידאו של יעל בירנבאום כסקיצה לשירי 'בנקאים ובנקאיות'

2.

והנה סיכום של המשוררת והבמאית דניאל עוז לשירון המהפכה עם אהרון שבתאי ועוד. אני קורא את שירי 'שיר לקיץ 2011' בדקה ה1:05

3.

למי שלא קרא את הפוסט הקודם, מעין 6 ועיתון האמנות החדש והרע 2 עלו לרשת עם המון חומרים יוצאי דופן, שירה, תרגומים, אמנות וכו'. באתר מעין רשימת כל החומרים שברשת.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

