שלושה פתגמים להנעמת מוצ"ש + ציור של טוני

העולם מלא אנשים חסרי-התחשבות. סכו"ם חד פעמי מפלסטיק ישרוד 500 שנה אחרי מות הסועד, ובכל זאת הרוב המכריע משתמש בסכין ומזלג ממתכת, ומת בלי להותיר מורשת.

 .

אני מאוד מעריך את גישת התכל'ס, אבל רק כעיקרון בסיסי.

 .

מחשב נועד להיות מכונה שמשרתת את האדם, אבל לא כך המצב: אנחנו עסוקים בהפעלת אנטי וירוסים, הרצת תוכנות לכיווץ מסמכים ואפילו צריכים להודיע להוד רוממותו לפני שאנחנו מכבים אותו. למעשה אנחנו עבדיהם הנרצעים של המחשבים. אני לא רוצה להשמע פרנואיד, אבל כלל וכלל לא הייתי מתפלא אם המחשבים, בינם לבין עצמם, מכנים אותנו בשם מעליב כלשהו.

ללא שם, טוני נבוק

.

ועוד:

מאמר על השער המיוחד של נינט שאיירה כוכבית קדושים למעין 6

סיפור ארוטי על בחורה בשם צ'יקי, היה לי קשה להתרכז בקריאה

משפט אייכמן כאירוע יחסי ציבור

יובל בן עמי מלחין את שירי כל כך טפשות החולצות בנוסח הבלוז, לרגל הופעה ב5.5.

הפציפיסט המצרי מייקל נביל שואל למה הוא לא מקבל ויזה לישראל כשמובארק כן, וגם מתייחס למשהו שכתבתי. לאחר מכן הוא נעצר. תפילה לשחרורו

.

קצת כתבות שלי מהארץ:

באירוע הכרזת הקמת המדינה הפלסטינית ברוטשילד

עם מעריצות ג'סטין ביבר

בהופעת ג'סטין ביבר

למה שונאים אותי (האיור יפה) – תגובת נגד של אחד המרואיינים

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

