יום שישי \ רבקה בלאק

תרגום זריז לעברית לשיר הלוהט שמסמן את התקופה:

.

יום שישי \ רבקה בלאק

rebecca black/ Friday

.

שבע בבוקר, מתעוררת

חייבת להתרענן, חייבת לרדת למטה

חייבת את הקערה, חייבת את הקורנפלקס

רואה את העניינים, איך הזמן זורם

מתקתק ומתקתק, כולם ממהרים

חייבת למהר לתחנה

ואז ממש ליד האוטובוס, רואה את כל החבר'ה

.

דופקת ת'מושב הקדמי

יושבת במושב האחורי

חייבת להחליט

איזה כסא אני תופסת?

.

פזמון:

זה יום שישי, יום שישי

חייבת לשחרר ביום שישי

כולם רק רוצים להיות בסופש.

.

זה יום שישי, יום שישי

חייבת לשחרר ביום שישי

כולם רק רוצים להיות בסופש.

.
מסיבות, מסיבות, כן

מסיבות, מסיבות, כן

כיף כיף כיף.

כולם מחכים רק לסופשבוע

.

7:45 על האוטוסטרדה

טסים כל כך מהר, שאני מתה כבר לעוף

כיף כיף, חושבים רק על כיף

אתה מכיר את זה

יש לי את זה, יש לך את זה

חבר מצד ימין

יש לי את זה, יש לך את זה

עכשיו אתה מבין את זה
.

אתמול היה חמישי חמישי

היום שישי שישי

אנחנו כל כך מתרגשים

אנחנו כל כך מתרגשים

נארגן מסיבה היום

מחר שבת

ויום אחר כך ראשון

אני לא רוצה שהסופש יילך

.

ראפ:

ר"ש ב"ית רבקה בלק

נרגעים במושב הקדמי

במושב האחורי

אני נוסע, טס

במסלול המהיר, מחליף מסלולים

ואיתי המכונית

לידי חולף אוטובוס בית ספר

עושה טיק טוק, טיק טוק, מת לצעוק

בודק את היום, זה שישי, זה מוצש

אנחנו רוצים לכייף, יאללה יאללה כולם

.

זה יום שישי, יום שישי

חייבת להשתחרר ביום שישי

כולם רק רוצים להיות בסופש.

זה יום שישי, יום שישי

חייבת להשתחרר ביום שישי

כולם רק רוצים להיות בסופש.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קאז  On 26 במרץ 2011 at 3:40

    אין מילים

  • יונתן  On 27 במרץ 2011 at 11:36

    ליד רבקה בלאק אפילו ג'סטין ביבר יוצא שוסטקוביץ'.

  • The Shulman  On 28 במרץ 2011 at 15:30

    את עשית יותר מידי צדק למילים של השיר הנוראי הזה.
    אני הייתי קצת יותר אלים בתגובה שלי כלפי המילים שלו, במיוחד הראפר שרואה בשמונה בערב במסלול המהיר אוטובוס בית ספר שעושה טיק טוק וגורם לו לרצות לצעוק. אני אומר זה האוטובוס מהסרט ספיד, או שיש על האוטובוס מטען חבלה

להשאיר תגובה

