אני תל אביב יפו

ימים ראשונים:

אני ועירית קודחים פתיתים בדגמי כוכבי-שבת

ברחוב בן גוריון שישים דירה שלוש

ואני מנסה להכניס לה יד אל מתחת לחולצת הכדורגל

אבל עוד לא

הייתי כמו טלפון ציבורי תלוי באוויר

מדרכה אסורה לחנייה עמוסה בגזם

.

העיר, בגל החדש –

העיר, בגל החדש –

דיזנגוף סנטר בסן טרופז כתום

קעקוע גב בצורת עוף קפוא

העיר מקרקרת מתפרפרת

מסניפה את גבעתיים וקראון

מעטיני הקטשופ של מקדייויד פרישמן

מבטה מופנה מטה, פני הפלסטיק

של נוזל זרע לבן עכור.

היא מצטלמת לXTRA

ובג'ינס'שְ'לַה יש קרע

היא חוזרת בתשובה

היא מלצרית עצובה

.

ואחרי כן, הדירה בחובבי ציון שש

אני וטינקרבלז נרדמים על ערמת מעילי חורף ירוקים

על ספלי קיא

על ציורי גואש מטרטרים כמקרר

עם כאב ראש ורדיו שבור

אני תל אביב יפו

ילודת יפת

הלומת עשן.

.

קפה מאיר, 27.4.03

.

(שיר שמצאתי במגירה הלבנה בפנקס קטן. מאז, קפה מאיר הנעים פשט רגל, אחרי ששנים מכר סלט גרוע עם רוטב שמנסה להציל את העסק, ועכשיו הפך למקום אופנתי בשם המעוז)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דירות להשכרה דירות למכירה  On 30 באוקטובר 2010 at 13:21

    כתיבה מענינת מצער הסיפור של קפה מאיר

  • מנחם  On 30 באוקטובר 2010 at 14:57

    שיר שמצאתי כשפרקתי את הצנרת כי היתה לי סתימה בכיור. מסתבר שאת הכיור סתם פנקס לבן מלא שירים שהיה שם מ1966

    אחת לכמה שבועות אתה חוזר על הסיפור בורסיה שונה במקצת. זה לא אמין. למה אתה חושב שאם השיר הוא ישן ונמצא ככה פתאום זה מוסיף לו איכות? ואולי ככה אתה מגן על עצמך מהטענה שהשיר לא כתוב טוב?

  • chicky00  On 30 באוקטובר 2010 at 15:09

    הי מנחם. טוב שאתה עוקב. יש לי הרבה פנקסים ישנים.

  • דביר  On 30 באוקטובר 2010 at 18:16

    נוסטלגי. תל אביב היא כבר לא תל אביב, אתה יודע.

כתיבת תגובה

