שיר מתוך מפית

עיר מתולתלת

עם סיכת שיער וליחה

היין נמזג לתוך

ואל ??????

נשים מחייכות אל

מחשבי כיס

טיסות עפות מעלי

נעימות ולאות

אני מאמין בנשים

בוגדניות, ציפורי לילה

וספרי הדרכה ישנים

המרפקים שלי נוגעים

בשלה האף שלי נוגע בשלה

הר"ש שלי נוגעת בשלה

ובכל זאת

עצים בכוסות השמפניה

אני בקדילק בתוכנית האירוח

בעל המקום לא נמצא כאן

אני ונשים בחולצה אפורה

אורות קטנים שלא מסייעים

לנקודה שאני רוצה להעביר

שערות קטועות ?????, פס רכבת אחד

אל המורד

אני לא משחק בכלים האלה

אני לא יושב במקומות האלה

אני לא אומר את המילה ההיא

אני לא שוכב עם הדבר הזה

אני לא אומר משפטים כאלה

כשאני מהמר, יש כסף על השולחן

אני לא יושב ליד אנשים כאלה

אל תזמין את המנה ההיא

יש עוד מנות רבות: פירה

אבל אל תזמין בשום אופן

את המנה ההיא

לא ייצא לי לגעת במרפק הזה

אפילו בטעות.

עורכי הדין הקרחים האלה

חבורת המתחתנים הזאת

הבלונדינית המרירה

הבחור האומר "הצענו להם הכול"

***

***

(החלקים המסומנים בסימני שאלה לא ניתנים לפענוח מתוך המפית)
***
***

מהנעשה בעולם:
הזמרת המובילה הדרה לוין ארדי (גרושתי) על החלום הישראלי
אילן ברקוביץ' על שירי האגם, תרבות וספרות הארץ
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • זמיר  On 5 בספטמבר 2010 at 19:01

    שיר ממש מעולה
    ממש, לגמרי
    מפתיע
    יש שם כמה שורות
    לשנים

כתיבת תגובה

