גליה צ'יקי מאור – השיחה המלאה עם נציגי בנק לאומי

י

לאור השילוב של נותני חסות בבלוגים, מביא כאן תמליל אמיתישל שיחה שהתקיימה בג'ימייל צ'ט עם עריכות זעירות. 
 
Bbb:
רועי?
 
me: כן
 
bbb: מה שלומך?
 
me: טוב מאוד
 
bbb: אני צריכה אותך לחמש דקות
me: פנוי
 
bbb: אז ככה
  למשרד שאני עובדת בו יש יוזמה לשת"פ עם בנק לאומי
4:49
PM אתה בטח מכיר את ה"תערוכה הסודית"
 
me: כן
4:50
PM bbb: אז לאור העובדה שמדובר בעידוד אומנות צעירה וכו', אנחנו רוצים לשתף פעולה עם אושיות בעלות אוריינטציה אומנותית
4:51
PM הרעיון הוא שתקבל תמונת פרופיל חדשה לפייסבוק של דיוקן שלך שצייר אמן צעיר
  מה שנדרש ממך זה להחליף את התמונה למשך כמה ימים, במטרה לעורר דיון על התערוכה והיוזמה של בנק לאומי
 
me: מקבלים משכורת מהבנק
  ?

(הערה שלי:כאן היו שלוש דקות ללא תגובה)
4:54
PM bbb: מה הכוונה? מכיוון שמדובר ביוזמה חברתית לעידוד אומנות, אנחנו עושים שת"פ ולא דורשים כלום. אתה גם מקבל את התמונה המקורית אם תבחר, עד כמה שידוע לי
 
me: אבל אז האמן לא יקבל על זה כסף
  אני מוכן, בכמה תנאים שתוכלו לבחור
  1. בנק לאומי יחליף את שמו לבנק צ'יקי לזמן האירוע
  2.העמלות יבוטלו על חשבונות עם פלוס של פחות מ20000
  למשך זמן התערוכה
 3.גליה מאור תוסיף לשמה האמצעי צ'יקי, צ'יקו או ציקי
  לא צקי
 כי יש כבר צקי בתחום האמנות
 
bbb: האמן שמצייר את הדיוקן מקבל את הכסף 🙂
 
me:   אבל למה שאעשה פרסומת לבנק לאומי
  אם הוא לא יחזיר לי באותה מידה?
4:56
PM אני לא רואה את עצמי כפחות ערך מבנק לאומי
  נתתי גם כמה אפשרויות
4:57
PM bbb: אתה בתור משת"פ לא מקבל…
 
me: זה יכול לתת לבנק הזדמנות להיחשב כרענן
 
bbb: אתה לא עושה פרסומת לבנק, אתה מעודד את היוזמה לעידוד אומנות צעירה
  אתה ממש לא פחות ערך
  לכן פונים אליך. יש איזה 10 אנשים שמקבלים פנייה כזו
 
me: אז הנה, ההצעה שנתתי כאן נהדרת
  חוץ מזה ממתי אמנות מודרנית זה לצייר דיוקנאות של אנשים
4:58
PM bbb: מה הקשר לאמנות מודרנית?
 
me: רציתם לקדם אמנים?
 
bbb: כן כן
 
me: אמנים זה לא ציירים בנוסח המאה ה17
 
bbb: אז לא אמנים… בוא נאמר… ציירים
4:59
PM לך נגיד, יש דיוקן מירו סטייל
 
me: בקיצור, מצידי הכיוון חיובי. אשמח אם תחליטו לבחור את אחד הרעיונות שהצעתי.
  או את כולם.
  אשמח לשמוע מה תבחרו
 
bbb: אבקש שנוסיף לגליה מאור את השם צ'יקי
 
me: אין בעיה
 
bbb: אבל אני שמחה לשמוע שבגדול אתה חיובי
5:00
PM ואם אוסיף לשם המשרד את השם צ'יקי למשך שבוע?
 
me: מהרגע שגליה תגיד כן, למשך זמן התערוכה, אני מוכן
  אני רוצה את הבנק ומנכ"ליתו
  לא את שליחיו
 
bbb: אני מוכנה בחתימה של המייל שלי להוסיף צ'יקי ולשים לינק לויקיפדיה שלך!
  איך זה?
 
me: לא, רוצה את גליה מאור
 
bbb: אני עושה פה מאמצים, work with me
 
me: היא היתה הממונה על הבנקים, אחרי הכול, ואז הפכה למנהלת בנק שעליו מונתה, כך שלא יהיה לה בעיה אני חושב
יש לה חוש הומור
 
bbb: אמממ אני אבדוק
 
me: אין בעיה, תחזרו אלי
 
bbb: אבל כל אופציה אחרת באה בחשבון?
 
me: אשמח לקדם את הבנק אם יקדם אותי
  יש שלוש אופציות מעולות. הבנק אפילו לא נתן לי אלטרנטיבות
5:01
PM 
  זה הגון
  אני מחכה לשמוע
 
bbb: צודק, אעביר הלאה 🙂
 
me: מעולה
  תנקס
 
bbb: המשך ערב נעים
 

 

—-

בקרוב:

יום חמישי – אירוע שירה של גרילה תרבות ובצלם נגד חומת ההפרדה באבו דיס. פייסבוק

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נחמד  On 2 בדצמבר 2009 at 14:10

    בדרך כלל חיבוק וחיזוק חיובי משיגים יותר ראה ערך חבורת היס מן

    מממ… אני חושב שהייתי מסכים ומציע בתמורה לקבל את הזכות להחליף את התמונה שלה בתמונה יפה שאני אצייר עם לינק משלי שאני אבחר למשך זמן המבצע

    ( כמובן בשם עידוד האומנות וקידום האנושות )
    כ

  • יובל  On 2 בדצמבר 2009 at 17:22

    דואז פואה

  • ע  On 2 בדצמבר 2009 at 19:20

    יש לך כאן הזדמנות פז להפגין ברבים את אמיתותה של שורת הפתיחה שלך – "גבר נאה, איש השירות הציבורי."
    ואתה מפספס אותה????

  • מוריה  On 2 בדצמבר 2009 at 21:19

    באמנות כמו באמנות

    אין דר כזה שאין דבר כזה
    אתה ענק

  • OmerArt  On 13 בדצמבר 2009 at 15:36

    אוי, אתה גדול…

  • עומר גולן  On 23 בינואר 2010 at 17:50

    פשוט היסטרי

להשאיר תגובה

