גליה צ'יקי מאור – הפוסט יעלה ב1.12

הפוסט שהיה כאן נדחה עד 1 בדצמבר.

אוכל רק לציין שערכתי אחה"צ שיחת צ'ט בג'ימייל עם מכרה שפנתה אלי בהצעה מסויימת מבנק לאומי, שלא כרוכה בשכר עבורי. העליתי את נוסח הצ'ט המלא איתה, כי יש בו עניין לציבור.

לבקשתה, באופן אישי, דחיתי את פרסום הפוסט הזה ל1 בדצמבר כי המשרד מפחד שאשרוף את הקמפיין.  לי לא משנה התזמון כל כך, אלא העקרון, ובה זה יכול לפגוע, ולכן הסכמתי לדחות בשבועיים בהתחלה ואז עד1 בדצמבר. אם כן, חכו בסבלנות.

 

כדי לחמם את העסק, אציין שהתניתי את השתתפותי בקמפיין הספציפי של הבנק בשלושה תנאים שמתוכם על ההנהלה לבחור תנאי אחד:
  1. בנק לאומי יחליף את שמו לבנק צ'יקי לזמן הקמפיין.
  2. העמלות בבנק לאומי יבוטלו על חשבונות עם פלוס של פחות מ20000
  למשך זמן הקמפיין.
 3.גליה מאור תוסיף לשמה האמצעי צ'יקי, צ'יקו או ציקי.

 

ואני ממתין לתשובה.

 

התפתחות 1:

באופן אירוני, ב22:03 המשרד התוודע על הפוסט, לאחר עוד דקות מעטות המנהלים עודכנו בפרשה, ב22:26 התקבלה ההודעה עם הכותרת 'לא הבנתי את הבעיה שלך' על ידי גולש פלמוני, שתמכה במיזם שאמור על פי הטוקבקיסט לתת לי פרסום, שאני צריך כמו קדחת. 

אז בואו ניכנס לביזנס. אם סעיף 2 יקויים לאורך רבעון עסקי שלם, אני מוכן לא רק להשתתף בקמפיין אלא למחוק את כל הפוסט הזה, ולא לפרסם גם את ההתכתבות ב1.12. זו גם הזדמנות לפרסום טוב לבנק לאומי שעוזר לשכבות החלשות וגם ללבייב, שאני חושב שהוא באוברדרפט לא קטן. אני פונה אליך מכאן, גליה צ'יקי מאור, להסכים להצעה.

 

——

חוץ מזה, תודה לכל העשרות שקראו והגיעו לאירוע 'משוררות נגד האח הגדול' של אלפאגיקס וחבורת גרילה תרבות נגד המאגר הביומטרי המרושע. היה מוצלח מאוד מבחינת החומרים וכמות החשיפה בתקשורת, ומזלנו שהשוטרים היו עסוקים בשתי הפגנות סמוכות אחרות כי עברנו את חוק החמישים איש שמעליו צריכים לבקש אישור להפגנה. תודה גם לצאלה כץ ז"ל שהרימה למעשה את ההפגנה אל-על. 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ת  On 9 בנובמבר 2009 at 19:32

    דיאלוג יפהפה. חבל שלא התרחש עם ג.צ.מ עצמה

  • זה שתקוע בפיפטיז  On 9 בנובמבר 2009 at 21:14

    זה לא סתם התנהגות קצת גסה ולא יפה כלפי bbb, תהיה אשר תהיה?

  • מרגוליס  On 9 בנובמבר 2009 at 21:45

    משת"פ זה מינוח קצת, איך נגיד, צורם בהקשר כזה, לא? (או שמא, פרוידיאני משהו?)

  • כנרת  On 9 בנובמבר 2009 at 21:57

    אתה ממש מרהיב.

  • עשיר בדימוס  On 9 בנובמבר 2009 at 22:24

    בלוזר כתבו השבוע שהם הלכו לכיכר המדינה ועמדו דקה דומייה מול החנות של ורסאצ'ה… 🙂
    http://www.halooser.com/20091106

    חוץ מזה מישהו בודק את אפשרויות הקאפצ'ה פה באתר ? זו פעם שניה שאני מקבל פניס !?

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 9 בנובמבר 2009 at 22:26

    הבנק נותן כתף לעניין חשוב ובתמורה הוא מקבל קצת פרסום. אתה נותן כתף לעניין וגם אתה מקבל קצת פרסום. כולם נהנים, אף אחד לא חסר.

  • שלי  On 10 בנובמבר 2009 at 7:57

    מצחיק ומתריס באותו זמן. כדאי לחכות ל- 1 בדצ. אם אין גשם לפחות יש שם או משהו דומה, נגיד ש

  • שרון רז  On 10 בנובמבר 2009 at 12:50

    תנאי 2 גרם לי להגיב כאן עכשיו ולומר לך כל הכבוד, תנאים 1 ו-3 גרמו לי לחייך, שלא באופן נדיר כאן

  • גיורא לשם  On 10 בנובמבר 2009 at 17:46

    מה איכפת לאדם ישר עם יאגרו את פרטיו הביומטרים?
    ובאשר לרמאים, למה אני צריך לדאוג להם?

  • גיורא לשם  On 10 בנובמבר 2009 at 17:47

    בתגובה הקודת, כמובן צ"ל "אם".

  • הערה  On 10 בנובמבר 2009 at 21:09

    פוסט סתמי ומיותר. איפה שאתה יכול לעשות רעש ובלאגן שם תעשה. עשו טעות בבנק שפנו אליך, להבא שילמדו למי לפנות.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 12 בנובמבר 2009 at 2:44

    כמו שכוסית מסתובבת עם תיק טוען שהוא צריך פרסום כמו קדחת.

  • אחמד  On 17 בנובמבר 2009 at 12:52

    ולמה השהת את הפוסט? לא רוצה לפגוע ביוזמה עסקית כלשהי? קצת צביעות לדעתי.

  • אחמד  On 17 בנובמבר 2009 at 12:54

    למה יש לך בכלל חברים מהמעגל הזה?

כתיבת תגובה

