אירועים קרובים

מאורעות

 

21 במאי, 9:00 בבוקר. אני משתתף באופן קבוע בתרבית, תוכנית התרבות של 106 אף אם המשודרת ב9 בבוקר. זה הלינק לפודקאסט שלהם, שבו אני קורא משירתי וממליץ על אירועי השבוע שעבר. אפשר לשמוע אותי במבחר תוכניות, אני עצמי לא בדקתי איך זה נשמע. כבר דיברתי ב'תרבית' על אירוע 'נפילה' ועל המימונה לעובדים זרים בלוינסקי. הפעם אספר על שירת האוניברסיטה הסגורה. מגישים ועורכים: אמי דרנג הנאה, אורי שצ'יגובסקי היפה. עורך ראשי: אלעד משולם מפיקה: טל ליברגל, רדיו "כותרת".

 

אהבה, סרטם של נמרוד קמר ורועי ארד. צילום: אסיה אלדמע

 

28 מאי, תיקון חצות של עלמא – אני אחד המשתתפים.

 

4 יוני, יום ה' 21:00 – השקה באר שבעית של ספרי "רובים וכרטיסי אשראי" (פלונית) במסגרת פסטיבל סמילנסקי, באר שבע.

10 יוני, יום ד', 19:30 – הקרנה של אהבה, מקבץ מסרטי הדוקו-פיק-אפ שלי ושל נמרוד קמר, האוזן השלישית.

תל אביב, ב19.6 יום ו' ב13:00 השקת רחוב לספר השירה "רובים וכרטיסי אשראי" ברחוב הלל הזקן ונג'ארה  מאחורי אלנבי 56, באיזור שבין פיצריית הפאפאס וסלון ברלין.

בחיפה, ב6.8, יום ה' ב21:00 – בקפה מסדה, מסדה 16 חיפה (קרוב לתחנת מצדה בכרמלית)  – השקה ערבית-עברית משותפת למעין 5 ולספר. 

בירושלים, 3.7, יום ה', ב20:00 אוגנדה – השקה לרובים וכרטיסי אשראי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שירה  On 29 באפריל 2009 at 13:36

    מעניין כמה כסף אתה מרוויח מכל האירועים האלו יחד. סביר שזה לא מגיע לשעת עבודה של מאבטח.
    אני תמיד תוהה ממה אתה מתפרנס

  • נטלי  On 29 באפריל 2009 at 14:54

    מומלץ-
    בשלישי כחלק מפסטיבל סרטיי הפועלים, סרט על ההתנגדות החברתית שהייתה בשנה שעברה בקהיר ובכלל על מאבקיי עובדים במצרים- מומלץ.,
    נתראה בשבת במהפחיפה!

  • שטריקר  On 6 במאי 2009 at 19:06

    בישראל כמעט לא מרויחים מאמנות, כסף מאמנות זה לא הענין פה.
    ולכן התחליף לכסף טוב הוא כבוד
    וזה מה שרבים מאמני ישראל רודפים אחר

    כיאה למדינות עולם שלישי ולאזורנו
    כ ב ו ד

    צ'יקי הוא מהנגב במקור ובטח מכיר את ענין הכ ב ו ד מהבדואים אבל לא רק.

כתיבת תגובה

