הזין והלב

הלב אוהב חומוס
הזין
חמוצים
 
הלב לא יכול להשתין
הזין עשוי
לנהוג טנק
 
על אהובתי, חושב
עם הזין, עם הלב
עם מקשי הסלולר
 
הלב
של נינט טייב
הזין גם של נינט טייב
 
הלב קונה חופשי חודשי
הזין
כרטיסן
 
הזין מתנדב למשמר האזרחי
הלב עושה מנוי
למפעל הפיס (זוכה בספר בהקדשת אברום בורג)
 
 
לזין לא אכפת מהלב
ללב לא אכפת מהזין
דמוקרטיה
 
הזין והלב
ואורנה דץ
שלישיה!
 
במלחמת לבנון השניה
הזין, הלב
ודן חלוץ
 
במלחמת לבנון הראשונה
הלב, הזין
ורפול
 
הזין ממוצא מזרחי
הלב ממוצא אשכנזי
ילדם הומוסקסואל
 
הזין מניח תפילין
הלב לומד בסם שפיגל
מסלול הפקה
 
בנקודות
של ישראכרט
הלב קונה את דוד גרוסמן
 
לזין יש את דוד גרוסמן החדש
לדוד גרוסמן אין
את הזין החדש
 
תקחו לדוד גרוסמן את הלב
תקחו לדוד גרוסמן את הזין
ייצא דוד גרוסמן החדש
 
תוסיפו לדוד גרוסמן לב
תוסיפו לדוד גרוסמן זין
דנה אינטרנשנל
 
על הגג שלי – דוכיפת
על הזין שלי –
דובדבן
 
אולטרה אולטרסאונד
לעובר אפשר לראות זין
למנכ"ל הבנק אי אפשר
לראות לב
 
בסמליל בנק הפועלים הקודם
הכוס שלי
הללויה!
 
בתוך התחתונים
של אהרון שבתאי –
הלב
 
בתוך התחתונים
של רועי צ'יקי ארד –
נמרוד קמר
 
הזין מותיר עקבות בחול
הלב
טס צ'רטר          
 
הלב, הזין והחוטם
ערבים
חברי ליכוד
 
זה לא משנה מה עדיף,
תגיד שאני זיון טוב
אומרת נורית
 
הכפתור העליון פותח
הכפתור התחתון סוגר
תתעלם מהצידי, אומרת נורית
 
מדוע לא המציאו
קונדום
במידת ליבי?
 
החסידה הלבנה על שובר הגלים
כה לבנה, עולה עולה
רוצה זין
 
בסלון הלב –
טלוויזיית פלזמה
אצל הזין – אגרטל
 
גם הזין וגם הלב
עוורים. לזין אין
חוש ריח
 
הפרידו את הלב מהזין
פיטרו את הכוס,
הפרטה
 
מאכלים אהובים:
זין – פירה
לב – פירה בטטה
 
את כל שירי הלב היפים
כתב הזין
עיבד: ננסי ברנדס
 
באילת
הלב טובע
הזין – מצפה תת ימי
 

(אכזיב, מאי 2008, בעקבות דיון אינטרנט עם המשורר מרדכי גלדמן על תפקיד הזין והלב באהבה בעקבות שירו הו איברי יקירי. אפשר למצוא את הרקע כאן)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • בעז יניב  On 4 באפריל 2009 at 15:51

    מצחיק, בדקה הקרוב יתפרסם שיר שלי שגם בו ישנה דיאלקטיקה בין הזין והלב. אלך לקרוא את הקישור שלך לשיחה עם מרדכי גלדמן, משעשע איך הדרכים השונות מובילות אנשים למחשבות קרובות.

  • שמרלינג  On 4 באפריל 2009 at 17:14

    אבל אוהב לפגוש אותך ברחוב ולתקוע כף. הייתי מוסיף חיבוק, רק שאז הייתי נדרש לחבק גם את ידידתך ולזה איך לי כח. למרות שהיא מאוד יפה.

    אוהב(אפלטונית כי אני נמשך רק לנשים),

    שמרלינג

  • צ'יקי  On 4 באפריל 2009 at 17:17

    שמרלינג, על זה בדיוק השיר

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 4 באפריל 2009 at 23:49

    לך תכתוב מערכונים ותעזוב את הספרות העברית בשקט.

  • שלומי  On 5 באפריל 2009 at 22:17

    אתה קרוע
    וחוץ מזה אחלה שיר

  • יוני  On 6 באפריל 2009 at 0:38

    דווקא אוהב את המסות שלך
    אתה עילוי בפרוזה קומית

  • מייט  On 6 באפריל 2009 at 8:24

    מעולה מעולה מעולה

  • דודי  On 6 באפריל 2009 at 11:40

    אבל הייתי חותך חצי ויותר, או נותן למישהו לחתוך אם זה קשה.

  • שירה  On 6 באפריל 2009 at 14:21

    התכוונת לשיר או לזין?

  • דודי  On 6 באפריל 2009 at 15:07

    ללב.

  • שירה  On 6 באפריל 2009 at 15:23

    דודי

  • עמיחי  On 6 באפריל 2009 at 19:27

    בקטע הזה
    את כל שירי הלב היפים
    כתב הזין
    עיבד: ננסי ברנדס

    כבר יצא לי אוכל מהפה מרוב צחוק
    כל הכבוד
    ובלי צחוק, אחלה שיר, באמת

להשאיר תגובה

