מספר המלצות

מספר המלצות

 
אני ממליץ לקוראיי לא להתאהב
ולאכול דג כבוש
איכלו דג כבוש בבצל
אל תתאהבו
הנשים מביאות רק צרות
הגברים מביאים בוץ וכאב לב
הדגים כבושים
בבצל וכבר לא יאנו לכם רע.
אני ממליץ לקוראיי
על הביוגרפיה של טולסטוי מאת אנרי טרויה בשני כרכים
קראו את הפרק בחלק ב' שבו טולסטוי הקשיש מקבל אופניים
וחזרו אלי.
ממליץ לקוראיי על שינה
עם גרביים
על אף המיתון 
בשל המיתון.
לא יקרה כלום גם אם תשנו עם ג'ינס.
אני ממליץ על אכילת אנונה
ידידי צחי מסיבות הסביר שזה בריא מאוד
על אף שהאנונה האחרונה שקניתי
לא הבשילה
והפכה אפורה בפריזר.
כנראה עשיתי משהו לא בסדר.
אם אתם מוזיקאים או משוררים,
אני ממליץ שהשיר הבא שלכם יהיה מרגש או רקיד,
אל תנסו להיות חכמים גדולים.
אל תנסו גם להיות חכמים קטנים.
עדיף שלא תנסו כלום.
עדיף שלא תעשו כלום, אם אתם מוזיקאים או משוררים.
אתם יכולים לנסות לא לעשות כלום לעת עתה. ובינתיים
אני ממליץ על ארוחות הבוקר של שמשון ב'שביל החלב', על ביצת עין הפוכה
ולא ביצה עין רגילה.
וזה בלי קשר לדג הכבוש, שעלה קודם.
עצה למזל והצלחה –
השקיעו בנייר הטואלט שלכם!
זו האמונה התפלה היחידה שבה יש להאמין.
הקשיבו לי היטב, קוראיי!
השקיעו את כל כספכם שמה!
רכשו נייר טואלט נהדר, יקר, איכותי, גם אם אתם רעבים ללחם.
תלת-שכבתי, ארבע-שכבתי ואפילו בן חמש שכבות.
הפוליטיקאים יאכזבו ולא ינקפו אצבע כשיפטרו אתכם,
הם ישלחו אתכם למות בשביל תמונה בישראל היום,
אבל נייר הטואלט הנעים ינחם אתכם.
אם כן,
אני גם ממליץ על נסיעה לקהיר
ושם לשתות מיץ קרקדה קר
בבית קפה הזול ביותר.
המיץ החם טעים פחות לטעמי.
אחרי שהקרקדה מתקרר, האדום שלו עכור פחות.
יש אוטובוס לקהיר כמה פעמים ביום מטאבה ב50 ש"ח.
אני ממליץ לקוראיי
לא לקנות אף פעם יותר מספר אחד, ולא להסכים לקבל יותר מספר אחד
אני ממליץ לקוראיי וקוראותיי לא
לשכב עם אותה בחורה או בחור
יום אחרי יום
אל תשכבו יום אחרי יום
עם אותו שותף
אני ממליץ לקוראיי
להצטרף לפחות לשני איגודים
אני ממליץ לקוראיי
לשבת ליד החלון
ולהמנע ממלחמות בכל דרך שהיא.
לא ייצא לכם דבר מזה,
גם לא מלונה פארקים. חבל על הנדנוד.
אני ממליץ לקוראיי
לנצל את הבניה בעיר
ולהביט במנופים לפחות
10 דקות כל יום
להביט בפירים      של החניונים בבנייה
אני קורא לקוראיי
להכניס ראש אל מעבר לגדר הפח, גם אם יש שלט מזהיר
ולהביט עמוק היטב בפירים העמוקים והגועשים של החניונים בבניה
ובכל זאת להתאהב

(דצמבר 2008)

Both comments and trackbacks are currently closed.
