מעודכן – ערב שירה מול מגדלי אקירוב: קול קורא לאסופה נגד המלחמה

הפגנת שירה מול מגדלי אקירוב (מגדלי צמרת), פנקס 74, צפון תל אביב, במחאה נגד המלחמה ביום חמישי, ה1 בינואר 2009 בארבע אחר הצהריים, כחלק מההתארגנות החדשה נגד המלחמה המטופשת של ברק והחברים הטובים שעכשיו הגיעה גם להורים שלי בבאר-שבע עיר הולדתי. אולי החמאס יהרסו את הבניין המכוער והיקר בשדרות רגר, שהיו פעם שדרות הנשיאים.

האירוע נערך על ידי קבוצת 'גרילה תרבות', שארגנה עד עכשיו שלושה אירועים, כסיוע במאבק עובדי גן המדע המוכים במכון וייצמן, מול שערי פולגת קרית גת שננעלו, וערב שירה עם מלצריות קופי טו גו שיום לאחריו נענו דרישותיהן מהנהלת עלית.
 
משתתפים:
נטלי ברוך, אהרון שבתאי, אלמוג בהר, בועז יניב, נוית בראל, תומר גרדי, יעל ברדה, איתי מאירסון, יהושע סימון, אביה בן דוד, מתי שמואלוף, מיכל דר, רועי ארד, ללי מיכאלי, נמרוד קמר (רשימה חלקית).
בגיטרה: יובל בן עמי

 

מומלץ להביא עוד זוג נעליים או ערדליים ליתר בטחון.

 

המעוניינות להשתתף מוזמנות לתאם דרך כפתור התגובות.

——

קול קורא למשוררים, סופרים, אמנים, כותבות, מוזיקאיות, אמניות וידאו, בלוגרים וכו' בעברית, ערבית ושפות שמיות אחרות, לאסופת יוצרים מיוחדת ובהולה נגד המלחמה בעזה ברוח האסופה הסוציאליסטית 'אדומה'. האסופה היא פרי שיתוף פעולה של כתבי העת מעין, אתגר ודקה, ארגון גרילה תרבות, אקטיבסטילס, אתר התרבות מארב,  וההתארגנות החדשה נגד המלחמה שעליה יהיו עוד פרטים בקרוב. כתבי עת, גלריות וגופים נוספים שמעוניינים להצטרף, מוזמנים.
נשתדל שהאסופה תוציא כבר השבוע מהדורה ראשונה, בדפוס או בזירוקס.
אפשר לשלוח שירים, מאמרים, סיפורים ואיורים, גם כאלה שפורסמו בפורמטים אחרים. חלק מהחומרים יכנסו לאתר האינטרנט מארב.
נשמח אם תשלחו חומרים עד ה31 בדצמבר בחמש אחר הצהריים.
אם חומרים ישלחו באיחור, לא נורא. 
 
אתם מוזמנים להעביר את קול הקורא למי שתרצו.
נשמח אם כל אחת ואחת תראה את קול הקורא כהזמנה אישית.
 
כתובת למשלוח חומרים
poetsforgaza@gmail.com
 
 
כמו כן מתארגן ערב שירה מאולתר וגרילאי מול הדירה במגדלי אקירוב.
 
זה בידיים שלנו
 

——

היום, בעקבות התמיכה או התמיכה בקריצה מצד מרצ-מפלגת השמאל הישנה במלחמה, עזב ד"ר אבנר בן זקן ממפלגת השמאל הישנה את מרצ. אני קורא לכל האנשים הטובים שבמרצ או במפלגת השמאל הישנה לפרוש או להשעות את עצמם עד שהמפלגה תגנה את המלחמה, דבר שבטח יקרה בקרוב, וכמו תמיד מאוחר מדי.

עוד על האשרור של מרצ-הישנה בפוסט הקודם שלי והארוך מדי "תודה לך, ג'ומס".

 ממליץ על ארבעה לינקים לחג:

של עמירה הס

ושל נתי יפת

הצצה מעניינת על מה שקורה לעזה ומה בכלל החמאס רוצה, דבר שאי אפשר ממש להבין מהפרשנים לענייני ערבים המוטים שלנו, ניתן לשמוע בטעות ב'שיחת טלפון מפתיעה' של שי ודרור. שי ודרור די מעצבנים, אבל שיחת הטלפון כאן הפתיעה דוקא אותם.

בלוג התמונות של אלכס ליבק, שמראה שעם כל הביקורת והתעוב שלי לסוג הפוליטיקיאים שיכולים להחליט על הרג ילדים ופגיעה בבטחון האזרחים בשביל כמה מנדטים, אני אוהב את ישראל. (תודה לוולווט על הלינק)

 

——–

טוקבק שלי למאמר בעד המלחמה של דובי קננגיסר
# צ'יקיבתאריך 29 דצמ' 2008 בשעה 3:51 ראשית תענוג להתעמת עם עמדה מנוסחת היטב ולא אמוציונלית. אבל לא כל כך הגבת על הטיעונים שאני מכיר נגד המלחמה.
3 הטיעונים הבסיסיים שלי נגד המלחמה הם1. המלחמה תביא את ישראל למצב פחות טוב משהיתה קודם: יהיו יותר קסאמים, ויעופו יותר רחוק, מצבו של שליט יכול להיות יותר רע, החמאס יתחזק בשטחים ובעזה, כפי שחיזבאללה התחזק במלחמה הקודמת, אבו-מאזן שלא יעשה כלום ייחלש ועשוי לעזוב לטובת מנהיג יותר תקיף, החלקים המתונים בחמאס כמו הנייה שהכיר בישראל בגבולות 67 לפני חודש, יוכו, יש סיכוי שישובו הפיגועים לזמן מה, החיזבאללה יתחזק כנציג אוטנטי של העם הערבי מול המשטרים הפרו-ישראליים, יחסינו עם מדינות ערב יתעררו, מצרים תהיה חייבת לעשות פרצוף לא נחמד לישראל כדי לא להיחשב בוגדת, הדו-קיום בישראל יפגע, כבר אני רואה הרבה טוקבקים נגד ערבים והיום קיבלתי ממישהו שחשבתי כידיד לינק לקבוצת פייסבוק שפתח שקוראת להחרים בתי עסק ערבים בנוסח שמזכיר קריאות מ1933, האופטימיות של אובמה בתחילת שלטונו להביא שלום תמוסמס, כי הערבים יהיו חייבים להגיב ולא לדבר. זו רשימה של דברים צפויים – אבל המסוכנים יותר הם אלה שאני לא חושב עליהם או לא מעלה על הכתב. בהתקפה הקודמת על עזה ב2006, מלחמה שכבר שכחנו אותה, לאחר חטיפת שליט, קיבלנו כספיח את מלחמת לבנון 2006, למי שזוכר. בקיצור, יקרו רק דברים רעים, האם אתה יכול להציג דבר אחד טוב שיקרה טוב לישראל בעקבות המלחמה? ההרתעה תעלה? למי זה יעזור חוץ מלרוני דניאל, אם ממילא יירו קסאמים? ביום השלישי של המלחמה קראתי ידיעה קטנה בעיתון שאומרת מה באמת קרה: 'המערכת הצבאית של החמאס לא נפגעה'. הטיעון השני והיותר חשוב מבחינתי הוא שמתים המון אנשים שלא היו מתים אם לא היתה המתקפה, ולא היו נפצעים. לא בעזה ולא בישראל. כלומר במקום שימותו אפס אנשים בישראל ימותו עשרה או עשרים, אולי יותר, ובעזה במקום שימותו נגיד-ארבעה ימותו אלף. כבר מתו עשרים פעוטות לפי הבלוג של אייל גרוס שמצטט מרופאים לזכויות אדם. תחשוב שבת-דודה שלך היתה מתה, זה לא נעים. אני לא מניח שיש מישהו שרשם לעצמו להרוג עשרים פעוטות, אבל עזה היא המקום הצפוף בעולם ועם בניה מחורבנת, כך שפשוט אין בו אפשרות לפעולות כירורגיות, כפי שמציגים בגאווה בתקשורת הישראלית ואנשים מסוגלים להאמין לזה. הטיעון השלישי, שאחרי המלחמה יהיו צריכים להגיע לאיזה הסכם כדי להפסיק את הקסאמים ובו יהיו תנאי מינימום מצד הפלסטינים כמו לפתוח את הרצועה ולקבל אוכל ותרופות, הסכם שהיה אפשר להגיע אליו גם עכשיו. הרי זה הסכם הרגיעה שהם רוצים, בטח הוא יוצג שוב אבל לבני תגיד שהיא השיגה אותו בזכות הנצחון. כמו במלחמת לבנון השניה.
הדבר דומה לכך שתבוא אלי ותגיד לי שאתה סובל ממקום עבודתך כי כל הזמן צועק עליך הבוס כשאתה מאחר. ואתמול הוא זרק עליך צלחת. ולכן אתה רוצה למלא את המשרד בשעות הלילה בחומצה, ואז כולם יסבלו כשהם עובדים, כמו שאתה סובל מהצעקות. אומר לך, דוביל'ה, הקשב, תרגע, יש פתרון אחר, ניסית למשל להגיע בזמן לעבודה? תגיד לי שזה בוס משוגע, ומי רוצה לראות אותו בבוקר כשהוא כזה מגעיל. וגם תספר לי שאתמול שברת עליו קומקום. אז אומר לך שמה שלשפוך חומצה במשרד רק יחמיר את המצב, אבל ישאיר את הבעיה על כנה. ואז תגיד לי, זה טיעון רפה. למה אתה תמיד נגד פעולות? יש אנשים שמבינים רק כח. אתה מכיר מישהו שהיה מוכן לסבול שיזרקו עליו צלחת? 
אני מסכים שלא כל פעולה צבאית היא טפשית, למשל מלחמת העולם השניה (בניגוד למלחמת העולם הראשונה), אבל אדם שתומך במלחמה שיש לה סיבה כל כך שקופה (העלאת המנדטים של אהוד ברק מהרצפה מ11 ל16 הבוקר) וספין כל כך ברור (לא היו אפילו הרוגים בדרום בניגוד לתירוץ למלחמת לבנון השניה. ישראל, כפי שאתה בוודאי יודע, תקפה ביום בחירת אובמה כדי שלא ידווח שהיא התחילה בעולם), הוא בעיני מעט פרייאר שיהיה מוכן לקנות כל לוקש. ברור שהמלחמה הזו שונה מהמלחמה הקודמת קצת, כמו שהמלחמה הקודמת שונה ממלחמת לבנון הראשונה קצת, המשותף
לשלושתן הוא שבשלושתן מאמינים פרייארים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קיקה  On 30 בדצמבר 2008 at 9:38

    מה בידיים שלנו?

    (ממתי משוררים מדברים בססמאות)

    לא, באמת –
    מה בידיים שלנו?

    אולי אם נארגן אוטובוסים עד עזה משהו יהיה בידיים שלנו, רועי.
    עוד ערב תל אביבי זה שומדבר בידיים שלנו.

  • mr.globy  On 30 בדצמבר 2008 at 9:49

    את האספה אני מציע לערוך בעזה בחסות חמס.
    משוררים יקראו משירי השיטנה שלהם בין קסם אחד למישנהו.
    בין פצמר לפצמר יקראו הסופרים קריאות האח הידד.
    בהפסקות כולם יורידו דמעות תנין עבור כל אנשי החמס ועוזריהם שמתו מות שהיד.
    אגב, מהיכן יגיעו את כל אותן בתולות אשר נחוצות ללוות את השהידים לגן העדן?

  • גיל  On 30 בדצמבר 2008 at 10:27

    ערבי שירה מהסוג הזה מספקים תעסוקה להזויים כמותכם וזה כבר עניין חיובי. בזבזו את זמנכם, השקיעו מכספכם על הדפסות מיותרות והמשיכו להתבסם בסיסמאות כמו "ערב גרילאי" (פשוט מגוחך).

    אתם מגוחכים ומגוחכת המחאה שלכם. שלא לומר עצובה.

  • חיננית  On 30 בדצמבר 2008 at 12:25

    כבר אמרו חז"לנו שכשהתותחים רועמים
    המוזות שותקות

    ,באופקים, יבנה, אשדוד נתיבות ושדרות

    במיגוניות במתנ"סים ובבתים
    ילדים מודאגים משתבללים

    ובסמטאות עזה עשרות חמאסניקים מתפוצצים

    ושום אסיפת משוררים ,ואפילו איכפתים ומאד מוכשרים
    לא מסוגלת בשירתה התמימה לעצור את מעגל האימים

  • משה  On 30 בדצמבר 2008 at 16:56

    כשניסיתי להכנס לעמוד הבית שלך קיבלתי הודעה מהדפדפן שלי שהאתר מנסה להערים עלי ולא מומלץ להכנס.
    אז לא נכנסתי.

  • מנחם  On 30 בדצמבר 2008 at 17:24

    אופציה טובה לזיון מחר בערב ואתה לא רוצה לוותר, או כי אולי, אם לא תמהרו מספיק, תהיה הפסקת אש ולא תספיקו להוציא את ה"אסופה" לכבוד המלחמה שתראה יפה כל כך בקורות החיים האמנותיים שאתה מסדר לעצמך?

  • חיננית  On 30 בדצמבר 2008 at 18:30

    אבל בינינו -מדוע בכלל ניסית להיכנס לעמוד הבית שלי?

    אולי תכתוב לי כאן ואעזרך?
    ,אם בכלל אתה זקוק לעזרה או תשובה כלשהיא

  • משה  On 30 בדצמבר 2008 at 18:43

    סתם ככה כי בא לי.
    וזה לא עשרות, זה יותר כמו מאות, ובין החמאסניקים האלה יש לפחות 40 נשים, שהן כידוע חלק אינטגרלי מהמאמץ המלחמתי של ארגונים איסלמיים פונדומנטליסטים.

  • חיננית  On 30 בדצמבר 2008 at 18:55

    מאות?????
    לא הגזמת?
    אולי בקושי 3 מאות חמאסניקים התפוצצו
    לפחות ממה שאני מבינה
    אבל זה מה שהפריע לך בכתיבתי??

  • ריקי כהן  On 30 בדצמבר 2008 at 18:59

    באמת מעניין אותי לדעת, ישראל הציעה הפסקת אש, החמאס מסרב, למה? אם המצב כה נורא, ואנשיהם מתים, ואני נגד הפגזת אזרחים.

  • חיננית  On 30 בדצמבר 2008 at 19:14

    לחמאס לצערנו הכבוד חשוב יותר מכמה אזרחים שנפגעים מאנשיהם .
    עד שהם לא יפגעו בישראל "פגיעה משמעותית"
    ( "עם פצועים והרוגים באיזה ישוב " נחשב
    הם לא יוכלו להציג לעמם ניצחון כלשהוא על
    ישראל -לא נראה מצידם היכנעות והסכמהלהפסקת אש שזה הדבר החכם ביותר שהיו עושים במצבם היום.
    חבל מאד ,כי אני חוששת מאד מהתבוססות בבוץ העזתי במתקפה קרקעית שתזיק לכולם -ביחוד לחיילנו שייפגעו לחינם כפי שקרה במלחמה האחרונה,

  • זיו  On 30 בדצמבר 2008 at 19:27

    ישראל הציע הפסקת אש???
    מתי? בנאום של ברק היום שבו אמר שהפעולה לא תיפסק ואף תתרחב עד שהחמאס יאבד את יכולתו?

    רופא אוזניים עלול לעזור.

  • ריקי כהן  On 30 בדצמבר 2008 at 20:16

    כבוד, כבוד זו מילה ארורה והסרטן האמיתי של המזרח התיכון.
    ואגב, חמאס עצמם אמרו שישראל יצרה קשר איתם דרך גורמים בינלאומיים והציעה הפסקת אש, שיערתי שאכן זה עניין של כבוד.
    ארגון מתועב.

  • פפפפ  On 30 בדצמבר 2008 at 20:47

    ריקי, אני בטוחה שכשתיפול פצצה בלב תל אביב
    ויהרגו בה 2000 איש (אם אנחנו מדברים באופן יחסי), הדבר הראשון שיעלה בדעתך הוא הפסקת אש.
    אל תציעי לידידייך מה שלא תקיימי בחיים.

  • חיננית  On 30 בדצמבר 2008 at 20:52

    חבל שהם חושבים על עניני כבוד ולא מוכנים לשקול הפסקת אש בגלל שלא יכולים להציג איזה ניצחון משמעותי ולא מעונינים כרגע להסכים להפסקת אש המושטת להם על מגש של כסף עי ישראל וה צרפתים ואפילו ממניעים הומניטריים למען עמם הסובל והפצוע,
    טיפשי אולי לאמר אך
    אם הייתי אזרחית בעזה, הייתי מזמן פועלת להפלת שלטון חמאס האכזר הזה לאנשיו שלו

  • איציק ה  On 30 בדצמבר 2008 at 21:14

    הקאמרית על הרקדנים שהחליטו לעשות מעשה ולצאת בריקוד מחאה.
    פאתטים

  • ריקי כהן  On 30 בדצמבר 2008 at 21:44

    להגיע לכאן ולהגיב. האנלוגיה שלך מטופשת. בעצם אתה בעד נקמה. בנו

  • צ'יקי  On 30 בדצמבר 2008 at 22:24

    הידיעה על הפסקת האש מעניינת, אבל לא ממש מצאתי מקור מידע שמדווח על ידיעה כל כך גדולה ברצינות, אלא להפך.
    דעתי כמוך, שיש לישראל אינטרס מלא להפסיק עכשיו, אחרי שהשתגענו. אבל היה לה גם אינטרס לא להתחיל להפציץ ולהמשיך לאיים, אז אני מקווה שאת צודקת ושיש הצעה רצינית כזו ולא ספין של האדלרים.
    על כל פנים, התחושה שלי מהכרות עם הטיפוסים ששולטים כאן, היא שישראל תרצה להמשיך כדי לנקום על הפיצוץ בבאר שבע. ואחר כך החמאס ירצה לנקום על הנקמה וכו' וכו'. עד שפתאום נפוצץ בניין יתומים, ימותו מאה ילדים, ונאלץ להפסיק.
    זה הקלאסיקה של המזרח התיכון.
    זה באמת עניין של כבוד, ואני בצד שלך שלפחות שצד אחד ינהג באיזה הגיון ושיקול דעת. נראה לי שזה לא קורה. כולם מדברים על כבוד ערבי – מהיכרות עם מספר ערבים, הם הרבה פחות רגישים לכבודם מישראלים.

    חוץ מזה, פונה לכל חובבי הבלוג לא לפגוע בטוקבקיסטית חיננית. זו אמי הנחמדה, שחלוקה איתי בכמה דעות.

  • מ. שורר  On 30 בדצמבר 2008 at 22:35

    יואילו בטובם אסופת המשוררים בלירה ויעשו את ההפגנה ההו כה חשובה שלהם בשדרות, כדי שבאותה הזדמנות ישמשו גם מגן חי בפני הקסאמים שמאיימים על ילדי המקום.

  • שי  On 30 בדצמבר 2008 at 23:32

    שמענו אותכם, גיבורים בתל אביב, צאו מהחורים שלכם וסעו לשדרות – יפי נפש – עאלק!

  • פפפפ  On 30 בדצמבר 2008 at 23:35

    ריקי אני לא בעד נקמה בנו.
    אני בעד שאחרי שהרגנו להם מאות, לא משנה אם את חושבת שזה מוצדק או לא, תהי ראציונאלית ולא תידי להם "נו נו נו" שהם לא רוקדים לפי החליל שלך.

    למה הפסדת את הפור שהיה לך לפני יומיים עליהם.

  • פפפפ  On 30 בדצמבר 2008 at 23:38

    לפי ההגיון שלך הם גם יגידו לנו תודה.

  • דניאל  On 30 בדצמבר 2008 at 23:41

    למה כולם בשמאל מתעקשים להתהלם מהעובדה שמרבית ההרוגים הם מחמאס!! מספר האזרחים נמוך יחסית כך גם לפי האו"ם. למה ההתעקשות שלכם ליצור דרמה, ולהגיד כאילו מאות נטבחו, כאשר אתם יודעים שמרבית ההרוגים הם אנשי חמאס?
    ודבר נוסף, לא צבוע מצדך להאשים את ישראל בירי על עזה כתגובה לחמאס, וגם להאשים את ישראל בירי חמאס על באר שבע?

  • אבי  On 30 בדצמבר 2008 at 23:46

    איך תמיד אתם מצליחים להאשים את ישראל.
    ישראל יורה- היא הרי אשמה
    חמאס יורה- ישראל גרמה לו לירות
    הצביעות עוברת כל גבול. אף אחד לא שמח שנהרגים אזרחים בעזה. אבל יש להם שלטון, חמאס שדאג להתחמש ולצבור טילים ולהתאמן ע"י איראן מתוך מטרה לירות על ישובים בישראל.
    מישהו ממכם באמת חושב שבצה"ל רוצים להרוג אזרחים פלסיתנאים?

  • צ'יקי  On 31 בדצמבר 2008 at 1:20

    ישראל בהחלט לא תמיד אשמה, חוץ מזה אותי לא כל כך מעניין למצוא אשמים אלא לפתור את הבעיות, בכך אני אולי קרוב לימין. אבל אתה אומר שהקסאמים היו נורים על באר שבע בלי שישראל היתה פותחת במלחמה והורגת להם מלא אנשים?
    ואני כמובן לא מצדיק את הקסאמים או הטילים הישראלים. הם טרור לכל דבר לטעמי

  • חיננית  On 31 בדצמבר 2008 at 10:52

    רועי
    בוקר טוב לך בני היקר
    והרי לך דיווח מהשטח-
    תתפלא- אבל היתה פגיעה בבית ספר בבאר שבע שאביך למד בו בתיכון ושאמך לימדה בו במשך שנים רבות
    אז מזל שלא היו שם תלמידים היום בגלל שיקולים בטחוניים.

  • שלומי  On 31 בדצמבר 2008 at 11:17

    צ'יקי חשבת על זה שחמאס צובר כוח בגלל ההפקרות במנהרות ולא כי ארה"ב מחמשת אותו בגראדים?

    להפגין נגד נוכלי פולגת שמפטרים פועלים פשוטים זו מטרה נעלה, להפגין בעד עובדי גן המדע זה לעניין, להפגין נגד מאחזים זו מצווה, להפגין נגד מלחמה כלומר בעד המשך ההפקרות זו
    טיפשות והיגררות אחרי תמהונים

  • איריס ח.  On 31 בדצמבר 2008 at 11:55

    אז מה זה מוכיח ולמה את חושבת שזה מפליא בכלל?
    בתור באר שבעית לשעבר שגם למדה באחד המקיפים האלו, הם יכולים מצידי להיהרס כולם עד היסוד. לבתי ספר מקיפים שהסלילו את בני דורי למסלולים נטולי בגרות בעיקר אין בכל מקרה הצדקה. אבל הייתי כמובן מעדיפה שפירוקם יעשה בהליך מסודר ועם חשבון נפש אמיתי בידי ממשלת ישראל עצמה. ועדיף ע"י ממשלה שמאלית.
    גם לא יפליא אותי אם יפלו טילים עוד יותר רחוק מאשר באר שבע ולא יפליא אותי אם עוד עשרים שנה יכתבו אותן רשימות על אותן מלחמות מיותרות עם אותם מוחים קבועים.
    מה שיפליא אותי בימים האלו, זה לראות את המחאה מתפשטת.
    עד עכשיו כולם מצטופפים סביב אש המדורה שעולה מעזה ומתחממים לאורה וזה המעשה הכי אטביסטי שיש. לא הרבה יותר מפותח מאשר האדם הקדמון. ועצוב.
    אני באמת לא מבינה איך אמא בישראל יכולה להשתתף בחגיגה הדוחה הזו. באמת שלא.

  • שלומי  On 31 בדצמבר 2008 at 13:03

    מהפגנות מבורכות נגד מעסיקים שעושקים עובדים עברתם להפגנה נגד תקיפת ארגון טרור מסוכן שמופעל בשלט רחוק. להפגנות נגד מעסיקים יש הצדקה והסבר בכתבי מרקס והם חוצים גבולות. מה המקורות העיוניים של שלילת המלחמה? כתבי הפוסט קולוניאליזם של הומי ק. באבא וחומסקי או כמה מרצים בארץ שהפכו אותם לכתבי קודש? או מורשת הסיקסטיז וגבורת המקומיים בוייטנאם?

    אתה באמת חושב שיום אחד רבין וביילין קמו ואמרו "וואלה אנחנו טיפשים ועיוורים ואורי אבנרי צדק כל השנים"? לא נראה לך יותר סביר שרבין וביילין אמרו "יש מצב עולמי חדש אין מלחמה קרה ואפשר לעשות דיל עם אש"ף בתיווך אירופאי ואמריקאי, ואם צריך נעיף כמה התנחלויות"?

    קשה לכם להבין שחמאס זה שלוחה של איראן וישראל עושה את העבודה המלוכלכת בשביל מצרים סוריה והעולם המערבי?

    וזה לא אומר שצריך לחזק את ההתנחלויות או את הימין, צריך לחסל את כנופיות נערי הגבעות וגם להביא את החמאס להכרה בכללי משחק חדשים

  • צ,  On 31 בדצמבר 2008 at 13:17

    הכי מצחיק שמאשימים את המשוררים שהם בבועה התל אביבית, כשכאן אחד העיתונים הוא דקה הבאר-שבעי ועורך מעין הוא באר-שבעי. ומול זה, יש לך את אהודברק-לבני-אולמרט מצפון תל אביב-שכונות טובות בירושלים שהם בסדר
    מדהים איך אנשים קונים את זה שהמלחמה היא בשביל אנשי הדרום כשהם עצמם יודעים שהיא לא תפסיק את הקסאמים
    אז מה זה יעזור לאנשי הדרום אם יהיו יותר קסאמים?
    אשמח שמישהו יסביר לי את ההגיון כאן

  • קיקה  On 31 בדצמבר 2008 at 13:21

    רועי, למה אתה לא מתייחס להצעות (גם אם מנוסחות אפעס לא משהו) להעביר את ערב ה"מחאה" הזה לאיזור דרום?
    (דרום, משמע כעשרים דקות מתל-אביב)

    יש כאן כמה וכמה (וכמה) אנשים שרואים בפעולות האלו תמיכת-פלסטיק במשהו שהוא הרפה פחות אסתטי מעוד מפגש תל אביבי של תל אביבים.

    לא בא לך לענות?

  • אלעד  On 31 בדצמבר 2008 at 13:32

    הטוקבק שלך למאמר ב"הארץ" הינו אחד מההסברים הרהוטים, האינטליגנטיים והרציניים ביותר שקראתי עד כה נגד המלחמה.

    האם ניתן להעתיק אותו למקומות נוספים ברשת, קבוצות בפייסבוק למשל?

  • צ'יקי  On 31 בדצמבר 2008 at 16:47

    הי קיקה.
    האירוע האחרון שלנו היה ברחובות ולפני זה בפולגת קרית גת (וכמובן אינדינגב, עוד שבועיים אני בעשן הזמן ואז בשדה בוקר), חבל שלא באת לתמוך בעובדים. אולי זה אשמתי, אנדנד לך.
    וחוץ מזה, הייתי קשור בזמנו לרייב נגד הכיבוש שהיה ליד שדרות, בבית של שרוניקו. אני מבאר שבע, כך שהמילה דרום לא מפחידה אותי או מביאה לי תחושות של אקזוטיקה כמו אצל תושבי המרכז המפויח, אנשי שדרות הם צפונים מבחינתנו.

    בהחלט נשמח להגיע לבאר שבע או לספיר ולהתנגד שם למלחמה. הבן של אהרון שבתאי לומד בספיר. אבל מעניין שאת מציעה לי לעשות ערב שירה בדרום ואת לא מציעה לאהוד ברק לעזוב את אקירוב ולגור בשדרות. מעולם לא שמעתי הצעה כזו בתקשורת. ואהוד ברק בישל את המלחמה, לא אני
    אז אשמח אם תגיעי למחות איתנו שאהוד יישן קצת בדרום ויקבל את מה שהוא הקדיח. כי זה רעיון לא רע

  • פליט  On 1 בינואר 2009 at 8:50

    לשאלתך – הצידוקין נגד המתקפה נמצאים במגילת זכויות האדם של האו"ם, במגילת העצמאות של מדינת ישראל, בכתבי הוגי הנאורות, ואם תרצה אז גם במרקס.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: