קפה רומא

אלוהים נמצא במפיות
של קפה רומא
אלוהים נשרף במיקרוגל
של קפה רומא
אלוהים ניצת בפלורוצנטים היבשים
של קפה רומא
אלוהים נחבא בסינר
של טבח קפה רומא
אלוהים פרוס לאורך צפון רחוב בן יהודה
שבו ממוקם קפה רומא
לצד חברת התעופה של אזרבייג'ן
לא רחוק מרומניה הקטנה, אלוהים
אבל אלוהים לא אוכל
בקפה רומא
הוא לא אוכל שמה
 
אלוהים זועק בגניחות
עובדי הלילה בקפה רומא
אלוהים נוזל בנוזל הנס
של קפה רומא
הוא הבירה הנפוצה בקפה רומא
אלוהים מסתתר ברגלי הכסאות המטונפים
של קפה רומא
אלוהים הוא האדום
בפצעוני מלצרית קפה רומא
אלוהים נקשר בשרוכי הנעליים
של לקוחות קפה רומא
נעליו של אדם בשם קשת
בחליפה הדוקה אפורה
בעל מכונת הימורים באור יהודה
פנים של ציפור טרף טובה
אלוהים נקשר בשרוכיו
אבל אלוהים לא אוכל
בקפה רומא, הוא לא אוכל בקפה רומא
 
אלוהים נשזר כתוספת שיער
על עובדות קפה רומא
הוא מתקלף ליד האות היפנית בקעקוע הזול על גבן
אלוהים נחלל בקשיות
שעל השולחנות בקפה רומא
אלוהים משקף
את המראות שקיבלו בקפה רומא מחברת משקאות מוגזים לפני כך וכך שנים
אלוהים זורם בורידי
המנקה של קפה רומא
הוא המדרגות
לשירותים
אלוהים מבהיק במבטא השיער הצרפתי של הבעלים
של קפה רומא
אבל אלוהים לא אוכל שמה,
הוא לא אוכל בקפה רומא הלילה

(נובמבר 2008)

 

ובעניין דומה:
שיר על מזללת מונופול במגדל שלום

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • זוית  On 24 בדצמבר 2008 at 21:00

    רוב הדברים שאתה כותב זה דומן. השיר הזה לדוגמה הוא דומן.

  • סנדי  On 24 בדצמבר 2008 at 21:08

    מה זה דומן?

  • זוית  On 24 בדצמבר 2008 at 22:50

    מה לא ברור?!

  • זה שתקוע בפיפטיז  On 24 בדצמבר 2008 at 23:16

    דומן יענטו קקי.
    לזוית – ממש לא רוב הדברים.

  • סנדי  On 25 בדצמבר 2008 at 13:11

    תודה על הקקי
    באמת לא ידעתי

    קקי זה משהו שכל אחד עושה לפעמים
    ממש לא רוב הזמן
    כאילו
    נראה אתכם לא עושים קקי כמה זמן
    זאת אומרת מדי פעם זה צריך לצאת
    מטפורית או לא

    בכל מקרה
    רועי בשבילי הוא חיובי
    טוב שיש רועי

  • מנשה  On 25 בדצמבר 2008 at 15:05

    השעה 15:05
    יום ה', 25 בדצמבר 2008

    נדמה לי שכבר אפשר לצאת מהתחת של צ'יקי

  • סנדי  On 25 בדצמבר 2008 at 15:28

    ממש אף פעם לא הייתי שם

  • יוסי  On 25 בדצמבר 2008 at 17:43

    בתחת של צ'יקי מקום המון
    כולנו ניכנס ברון
    מסתור מן העולם נמצא
    מאיש ומאישה
    גדול הוא התחת חם ורחב
    יגן עלינו מכל צער ואובדן
    משירה איומה
    מנזלת ירוקה
    בלה בלה בלה

    מה השעה?

  • ר'  On 25 בדצמבר 2008 at 18:18

    אולי אני לא מבינה נכון את עניין הבלוגספירה
    אבל כשאני נתקלת בתכנים שאני לא מסכימה איתם או לא אוהבת אותם אז:
    א. אני לא ממשיכה לקרוא
    ב. אני לא משאירה טוקבקים נמוכים שלא שווים פרסום או התייחסות שולית אפילו
    ו-ג. אני פשוט לא חוזרת לקרוא את אותו הבלוג

    לעומת זאת חלק נכבד מהטוקבקיסטים אוהבים כנראה לקרוא משהו שהוא כל כך גרוע, הם כל כך אוהבים את זה שהם לא יכולים להפסיק לעקוב אחרי כל פוסט ופוסט תוך תחושה שהם חייבים להגיב

    אז לא אני ממש לא בתחת של צ'יקי
    וגם יש דרך להתבטא לא חייבים להיות כל כך גסים
    אבל אם זה כל כך לא מדבר אליכם וזה בלה בלה בלה מניין מגיע הצורך הזה להמשיך ולקרוא ולהפיץ ארס?!

    אל תשכחו שבלוגים זה לא כתבה בנרג'י או בווינט אין כאן עיתונאים שמקבלים על כך שכר אלא פרי עמלם של הבלוגרים שיושבים ומשקיעים לטובתם הקוראים שלהם.

    נשיקות לכולם

  • אני מגניב  On 25 בדצמבר 2008 at 18:19

    יוסי אתה אדיר, אין עליך. תחת וזה.
    היי היי חבר'ה, שימו לב להודעה שלי. אני כותב שם "תחת", ועוד פעם "תחת", יחד עם שמות תואר. אני כזה חצוף. ממש הילד הרע של הבלוגוספירה.

    תנו לי שקל

  • צ'יקי  On 25 בדצמבר 2008 at 19:26

    טוב, אני לא צריך הגנה. נהנה גם מההשמצות ומהרימוזים האנאליים. ואגב, גם הטוקבקיסטים לא מקבלים כסף.

  • סנדי  On 26 בדצמבר 2008 at 4:12

    צ'יקי אל תהיה נפוח
    מגיבים לטובתך
    למד לקבל זאת ולהודות

  • אני מג(נ)יב  On 26 בדצמבר 2008 at 8:31

    לא רק כי אני אוהב את הדברים שהוא כותב וחושב שהם סבבה.

    אלא גם, ובעיקר כי אני שונא את המגיבים נגדו.

    הדיאקטיקה של התגובות נגד לצ'יקי:
    שלב 1) משוררים גרועים ומתוסכלים חשבו שהשירה תשיג להם בחורות, והנה הבלונדי הזה חוטף מהם את כל הפרגיות. לחילופין אלה משוררים גרועים שחושבים שכל השירה צריכה להיות גרועה.

    שלב 2) המשוררים הגרועים נכנסים ומשאירים תגובות גרועות. הם נורא מופתעים מזה שהוא ממשיך לכתוב ולפרסם אחרי התגובות שלהם, הרי מה, הם אמרו לו, לא?

    שלב 3) המשוררים הגרועים חושבים שצ'יקי שמאלן. הוא גם לא פטריוט מספיק. זאת בניגוד להרבה משוררים אחרים בהיסטוריה שהיו מאוד פטריוטים (עזרא פאונד למשל, או א"צ גרינברג). אז מה שהם עושים זה לאמץ את העמדות הפוליטיות -ההפוכות- לאלה של צ'יקי. שאלה עמדות בדרך כלל עמדות מטומטמות להפליא. כאילו לא שאני מסכים בכל מלה עם צ'יקי, אבל בצד השני של הסקאלה יש בהמות אמיתיות. מכאן המשוררים הגרועים מתחילים לקרוא להפגזת עזה, לחיסול גלעד שליט בשבי, לסולחה עם המתנחלים ועוד, רק בשביל להפוך את עצמם לאנטי-צ'יקי.

    שלב 4) המשוררים הגרועים עושים הסבה מקצועית ופותחים משרד עו"ד בפרישמן.

כתיבת תגובה

