שירי אחרֵי

*
היא יוצאת עכשיו
עם מוכר בגדים מפורסם
אבל איך אשכח את החזה שלה
מרוח זרע מטומטם

*
רוצה לשכב איתך בתוך כיור
זה קר, זה סר
אבל אני רוצה לשכב איתך בתוך כיור
עם פטרוזילנון באף ומרק של קנור
לשכב איתך בתוך כיור
אני רוצה לשכב איתך בתוך כיור
רוצה לשכב איתך בתוך כיור
עכשיו, מחר ועוד כְּדור 
לשכב איתך בתוך כיור

רוצה לשכב איתך בתוך כיור 
רוצה לשכב איתך בתוך כיור
אני רוצה לשכב איתך בתוך כיור

*
זה כמו להשאיר לה בבוקר שיר
באקרוסטיכון של שְמה על המקרר
אבל לא למצוא מגנט

*
יום יפה כל כך
הדמעות זולגות הפוך
פנימה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דיש  On 18 בדצמבר 2008 at 16:13

    קח אותי כאן ועכשיו.
    קח אותי כאן ועכשיו על השולחן במטבח.
    גלגל אותי בתוך פירורים של שניצל.
    טגן אותי, טגן אותי למוות
    באש האהבה.
    קח אותי. קח אותי כאן ועכשיו,
    על הספה מאיקאה,
    על השטיח של יוסף מלך השטיחים,
    קח אותי באמבטיה על האריחים.
    קח אותי עכשיו אהובי,
    קח אותי מהר.
    אם לא תיקח
    יבוא שוטר.

  • לושי  On 18 בדצמבר 2008 at 17:27

    אתה רומנטיקן-אמת. ריגשת אותי

  • הרייטינג  On 18 בדצמבר 2008 at 19:38

    שיר?
    זה?

  • הרייטינג  On 18 בדצמבר 2008 at 19:38

    שיר?
    זה?

  • אני  On 18 בדצמבר 2008 at 23:01

    תודה
    גם לא מצליח לשכוח

  • דוק  On 18 בדצמבר 2008 at 23:37

    המניאק הפאשיסט הזה שמבחינתו הנוצרים והמוסלמים בלבנון היו יכולים לאכול אחד לשני את הראש, וראש שיתגשמו הזיותיו הפסיכוטיות על "כנעניות" פיקטיבית. לא אכפת לי אם הוא תרגם את המינגוואי, שהיה שיכור אדיוט ואת קיסנג'ר, שהיה עוד פושע מלחמה שהעריץ.

    אני אוהב את השיר שלך צ'יקי

  • יעל  On 19 בדצמבר 2008 at 0:00

    "הדמעה בוכה על דמעה"

  • יובל בן-עמי  On 19 בדצמבר 2008 at 9:51

    ביידיש יש ביטוי: עסען טאגען, טרינקען טרערען. לאכול ימים, לשתות דמעות.

כתיבת תגובה

