אהבה אלחוטית

1.
אני חושב עליך כשאני כותב רווח
אני חושב עליך כשאני כותב פסיק
אני חושב עליך כשאני כותב נקודה

2.
אני חושב עליך כשאני יורד שורה
אני חושב עליך כשהטיוטה נשמרת אבטומטית
אני חושב עליך כשאני שומר את הקובץ רשמית
אני חושב עליך כשאני סוגר את המחשב
כדי לא לגמור את הבטריה

אני חושב עליך כשאני פותח ספריה חדשה
אני חושב עליך כשאני פותח ספריה ישנה
(את תיקיה צהובה בציית האלקטרונים).
אני חושב עליך כשאני מוחק אנשים מהפייסבוק
את ממגנטת כמו האוויר בין הנתב למחשב
את בחורה של קִצי שירים, רווחים בין מילות קישור למילים, הרמה להנחתה בין פסקאות סרק
את נקודה פסיק שבו הפסיק נמצא למעלה
והנקודה טבולה בשקערורית
ענן תגיות פרי תנורי הצפון
בואי ניסע לראש הנקרה
נחליף אותך תמורת גופות טריות של נערי חיזבאללה
הגוף שלך קר ונעים כל כך
קר ונעים כל כך

3.

אני חושב עליך ברווחים בין מבזק למבזק בוויינט
אני חושב עליך אחרי סימן הקריאה של וואלה
את אתר רפאים שהחליף בעלות
את נערה אלחוטית
במדינה בה לאף אחד לא נותרו חוטים
את נערה אלחושית
במדינה בה לאף אחד לא נותרו חושים
את נערה אלכוסית
במדינה בה לאיש לא נותרו כוסים
רק שבע שקל מחיר השירות מנהריה לראש הנקרה
המונית יוצאת כשהאוטו מתמלא ואז

אני ואת וגופות טריות של נערי חיזבאללה
הנה תותח אלקטרונים כחול-לבן
מול ליבנו תותח אלקטרונים כחול-לבן
במכנסיי תותח אלקטרונים כחול-לבן
פאר התעשיה הבטחונית בשילוב ידע מהאמל"ט
והגוף שלך קר ונעים כל כך
מתוח מהדלת עד הונטילטור
מתוח מהידית ועד מסנן-היתושים
קר ונעים כל כך
קר ונעים כל כך

Both comments and trackbacks are currently closed.
