הבחורה שחמקה משגעון הבריאות

הבחורה שחמקה משגעון הבריאות

 

הנה בחורה שחמקה משגעון הבריאות
גב שזוף
איברים צווחניים

מעל בחורה שחמקה משגעון הבריאות
ירח חבול
שר את השיר הזה.
שירו איתו את השיר הזה
פזמו, חוטי הכביסה
בתים ופזמונים
פזמו, מריצות
חטובות צלעות רב-שרירים.
העיר הזאת נגמרת בשש בבוקר
מעל בחורה שחמקה משגעון הבריאות
אני מת על השעמום שלך, מותק, 
מתוק ומזורג.
אני מת על השעמום שלך, מותק,
חמוץ וממוזגן.
שר את השעמום שלך, מותק
אני מזלג גדול
בתוך גופת תרנגול מטוגן

(המנזר, 2007)

השיר המלטף

אני מלטף תקצפות קפה חמודות
אני מלטף את בטנן של כל האנטילופות
את ערוות כל החיריקים
וערבות האוברדראפט
את מנהל חומת ההפרדה ומר
אקרשטיין
אני מלטף עץ ברוש מת
אצרובליו סגורים בגאווה.
אני מלטף את כל קירות חדרי השירותים שעליהם נשענתי
(באור דהוי)

אני מלטף את כל התבוסות שיהיו לי
אני מלטף את גדר החיה הרטוב
הבשרני של בית הספר היסודי מצפה 
אני מלטף את רעש העט
צרצור התלתל
מלטף את הקו הקר
את בית המשפט העליון
ומערכת הרפואה

אני מלטף את אפרכסות שלטי הפרסומות
המהבהבים זהוב סגריר
אני מלטף את הקיץ
את שלטי הטוטו ועליהם מספר חד ספרתי זוהר
אני מלטף את כל המעצבים הגרפיים,
הגנרלים, הסטודנטים למנהל עסקים, את כל המרצים
לכלכלה, את הבנות בקפה לנדוור אמש
את החצ'קונים וניצני השדיים הרמת אביביים, את התפס
החוםשקוף בשיער
אני מלטף את האימה בעיניו של חבר הכנסת לשעבר קליינר
את חשבון הבנק שלו, את רעות פקידת הבנק שהוציאה גם סינגל,
את ערן זדה ממחלקת בנקאות אישית וכל האנשים הטובים
מסניף 681
אין בנק שלא רציתי לנחות לתוכו
אין נקב שלא רציתי למלא בשאריות הסיד
מתוך השק החום.
אין מנורה שלא הברגתי
אין חצות שלא חציתי

אני מביט עכשיו על נס מסך הסלולר
הוא אפור כמו בלטות שלא נשטפו. אך בתוכו –
אלף אלפי סיפנים
אלף אלפי עוגיות מזל

(קפה סקואלה, 2006)

Both comments and trackbacks are currently closed.
