אהבה

מסביב למסעדת החוף חשוך הכול
ובכל זאת אני יודע שהדקלים נעים
שהסנדלים חומים
מכנסיי מטפטפים מי ים
ואני יודע

ישנה אוסטרליה ופפואה
ישנם חוקי עזר אך אין מס ירושה
הכריות מסודרות בצורה מסודרת
בתי הטקסטיל תמיד ישמרו על הדוגמא
ידי הפועלים תמיד ימשכו את מה שצריך שמה
תמיד ימשכו
חשוך כלכך ובכל זאת אני יודע
הדקלים חומים
הסנדלים נעים
מכנסיי מטפטפים על אדמת העולם
גרגר החול שנכנס לעיניי
ישוב למדבר
 
אני רוצה שתהיי כאן לידי
תטעמי את המיונז הרע
תתמקחי על המוניות
לא שכבתי עם אף אחת מאז
שעזבתי את העיר
טעמתי את המיונז הרע
התמקחתי על מוניות
 
עוד כמה שבועות אומַר
שהקיץ נגמר
עד שלמדתי לישון בלי גרביים
איבדתי כאן כפכפי ים
וקניתי חדשים וכבדים
אני זוכר איך החלפת את השם שלי בסלולר
קראת לי קרן
ונפגשנו במסעדות כושלות עם לחם טוב
מנסים לחמוק מהמסלול 

הצרות איתך היו אז מתוקות כסחלב
במסעדת החוף יש פעמוני רוח קשקשנים
שצלילם כאות ק'
כשמגיע הרוח, אני שומע ק'
 
דהב היא גיהנום
עם נוף לים
מלכודת תיירים ללא גבינה צהובה 
נראה שהדגים כאן פשוט מתאבדים
בנפוליון בר עם לבנונית גבוהה ומרשימה 
והחבר שלה, גבר אנגלי באיזור על גבול וולש,
גם הכרס וולשית
ובדווית יפה
שאוהבת לרקוד כמו בריטני ספירס
 
חש באוטובוס ממוזג של איסט דלתא לראס א שטן
לשיחות מרושלות על רוחניות ובריאת העולם.
מישהו שקנה ספר "איך לעמוד על שלך וללמוד לומר לא"
אני מנסה לא לתקוף אותו.
לא פגשתי בחיי אנשים רעים
רק כאלה שרוצים לעשות קופה ופחדנים.
כשאתה פחדן, אתה מסוגל להחריב את העולם כולו.
 
יש כאן בחוף כמה זוגות יפים
ראיתי רגליים משתלבות אלו באלו במרפסת של חושה מספר 3
וחשבתי על הרגליים שלך
אני שומע גלים במרחק
הם מכים את החלוקים בטפיחות זעירות
 
אנחנו נמצאים משני צידי הגבול
השקעים כאן שונים
אבל שיטת זרם החשמל דומה

(ספטמבר 2008)

Both comments and trackbacks are currently closed.
