ועדת הנשיא (מתעדכן)

אני מסתובב עם רמטכ"ל צבא טוגו ושר התקשורת והבריאות של מולדביה ואנחנו מחפשים זונות באיזור צפון הארץ, אפשר גם עפולה. מה עושים? רוחמה אברהם יושבת לי על הראש. אני פונה אליכם ושואל: מה עושים? לא ברור איך נתקעתי ככה. אני לא מהתחום בכלל. אמרו לי שאארח מישהו אלבני מהפסטיבל של הסופרים, קראתי את הספרים המשעממים שלו, על מקלטים וענפים. כנראה יזכה פרס נובל שנתיים אחרי עמוס. אבל הביאו לי את שני אלה, אתם יודעים איזה תור יש בלוחמי הגטאות עם הקשקוש הזה של פרס? טוב, שני החבר'ה פה עצבנים. אני חייב לנתק. לא מוצא בגוגל ואין בדפי זהב זונות.

עדכון 18:14: מצאתי איזה מישהי בעפולה, אבל הבחור ממולדביה מתעקש על ג'ינג'ית. אני לא יודע מה לעשות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 14 במאי 2008 at 19:23

    חחחח
    גדול!! אין סוף לשטויות אין!
    זונות בעפולה אפשר למצוא בדשא שליד בית החייל
    ב ה צ ל ח ה

  • לא הבנתי  On 14 במאי 2008 at 21:50

    חשבתי שרק יהודים אמריקאים.

  • רוני מרגוזה  On 15 במאי 2008 at 3:23

    לא מה שחשבת

  • לולה  On 15 במאי 2008 at 13:35

    משעשע ביותר – כרגיל…….

  • ג'נג'י  On 26 באוקטובר 2009 at 20:03

    קראו לה רניה… או מאי גאאדדדדדדדדדדדד

להשאיר תגובה

