קטע נדיר של הלהקה שלי, קנאק\פופ, מ1996

המושג 'בְּריאות' מתגמד מול הוידאו החזק הזה שהועלה ליו-טיוב. מדובר בהופעה שלי ושל להקתי קנאק\פופ ששודרה ב1996 בערוץ 33 המנוח בתוכנית של יואב גינאי ומיכאלי ברקו. אני מעט נרגש בראיון, השואו אפיגוני לפאלפ במידה מעט מביכה, ההקלטה בווליום נמוך, אבל האוירה לא תיאמן ואני חושב שיש בקליפ כמה הישגים מתחום האתלטיקה.

 

גם השיר יפה ושומר על רעננות מוזיקלית מפתיעה – פגשתי נערה בדיסקו. יש שם שורה רומנטית שאני עדיין חותם עליה: "היתה לה חולצה יפה\ של סרט שלא ראיתי".
על כל פנים, זה היה אחד האירועים הקיצוניים בחיים שלי, להתראיין לערוץ 33 למשדר יום העצמאות בנושא החזרה לסבנטיז, שכבר אז היה פאסה.

כמה אנקדוטות מהצילומים:

זכור לי שאחד הצלמים העליב את הדוגמנית הבינלאומית דאז מיכאלה ברקו כי טען שעשתה שגיאה בקריאה מהטלפרומטר והיא בכתה בתגובה. אני לא שמתי לב, ושאלתי אותה בשיא השמחה "מה קורה, מיקמיק?" והיא הביטה בי בזעם דומעת.
אירוע מהותי יותר הוא שחודש לפני השידור, הקלטנו בכסף רב דמו ללהקה. אבל הוא אבד במשרדים של ערוץ 33 ובגלל זה אנחנו עד היום לא יכולים להוציא אלבום לקנאק\פופ. היה לנו רק עותק אחד, כי לשכפל אז עותק, עלה 25 דולר שנראו כמו סכום עצום ללהקה פרולטרית. היינו ממש עניים באותה תקופה. אכלתי כל יום המבורגר אחד מרשת מק-דייויד שהיתה בפרישמן כי היה קטשופ חינם. כל התקופה ההיא נעלמה בגלל אובדן הדיסק, והנה קצת ממנה נמצא שוב. תודה ליוטיוב.
ההקלטות של הדמו נעשו מרווחי הופעה מסויימת, וכמעט ולא התבצעו לבסוף, כי דנה קסלר המיתולוגית, שהיתה אז חברה של בועז גולדברג, הבסיסט היפה (היום עיתונאי מוזיקה בהעיר), רצתה שנחלק את הרווחים כדי שייקנו מקרר קטן הביתה. רק לפני שנה נזכרתי ש9 שנים לא שילמנו למפיק הקלטת, חזי דוידיאן, ואני ודביר, שבינתיים מעט התבססנו, שלחנו לו צ'ק, עם מעט ריבית.

איתי בלהקה: דביר וולק (לא צולם), ניצן חורש, לני בן בשט ובועז גולדברג.
 
 
הוידאו על כל פנים כאן:
 
http://www.youtube.com/watch?v=qZ0i61Uxoy4

תודה ליונתן לוי שצילם והעלה לאינטרנט.

 

 

 

—–

הפה

 

ועוד במוזיקה:

דיסק של הפה והטלפיים יוצא ב31 בדצמבר

פרטים באתר ושיר נהדר לנסיון:

http://mouthonline.net/index.html

Both comments and trackbacks are currently closed.
