שירים ממלון 5 כוכבים בסיני

חזרתי משבוע באילת (מסיבת טראנס בחוף הדרומי), מצפה רמון ובסיני.
בסיני, הייתי בביר סוויר ונהניתי מאוד, למרות שהמקום הפך פקוק מעט. חבל שההתראות לא יותר חמורות. לאחר מכן, המשכתי ליוזמה משפחתית בורגנית במריוט טאבה, מלון 5 כוכבים שהוא מעין מצודה אמריקאית בלב חצי האי. ובכן, זה אחד המקומות התפלים בעולם, כנראה, כל כך הפוך מסיני שאני מכיר. חיפשתי במשך שעה קפה שחור, ונאלצתי לשתות כל מיני אמריקנואים עבשים. הייתי גם בקריוקי. אולי בגלל זה, בלילה היחיד שם כתבתי כמה שירים, שחלקם על גבול המכתם:
 
 ==שירי מריוט==
\
כאסירים במנוסה, פנס
גדול מאיר על שיחי
הבוגנביליה
 
\
המלצר במריוט טאבה:
מדיו סגולים,
אבל ליבו אדום,
אני בטוח
 
\
חו"ל זו הזדמנות
להתלונן בחו"ל
 
\
מלצר, שילמנו על הכול
כלול, אני מעוניין
בעוד רוח מהים, ביקינים אדומים
 
\
האורות בתקרת מועדון הקריוקי,
ככוכבים רחוקים –
חסרי שימוש עבורי במאה מיליון השנים הקרובות
 
\
איש שמן שעולה לשיר
יסטרדיי במועדון הקריוקי:
כרסו זולגת מהחולצה
הקצרה: האדם הטוב היחיד היום
 
\
במדינות מתפתחות, האנשים העצובים ביותר הם עובדי החקלאות בשמש ואז כורי הפחם . אני חושב שאין עצובים יותר מהם, חוץ מכמובן מפעילי הקריוקי
 
\
(מול אי קטן בגודל מטר מרובע בבריכת השחיה של מריוט)

להתקוטט על שירה עברית
זה כמו להיכנס למלחמות ריבונות
על אי מלאכותי
בבריכת שחיה, המאכלס
שלושה כסאות נח, שמשיה
וכמה בקבוקים ריקים של מיץ גויאבה
מוטלים על צידם
 

==ולהופעה==
 

 
 אסף נבו כותב על ההופעה
 

הפסדתם.

Both comments and trackbacks are currently closed.
