מאמר על המוזיקה שלי בבלוג סיני

אני ללא ספק אחד המוזיקאים הכושלים בישראל, אולי גם בכל האיזור שהיה פעם האימפריה העותומנית. בשנת 2005 הוצאתי חמישה אלבומים ואני חושב שמספר ההשמעות שלי באותה שנה ברדיו ממוסד היה קטן מחמש. איכשהו, הצלחתי שקליפ שצילמתי ישודר כמה פעמים בערוץ המוזיקה. אבל הבחורה שמצולמת בקליפ (היא לא ידעה שצילמתי) הטילה עליו וטו מסיבות בטחוניות והייתי חייב להוריד אותו.

גם כאופטימיסט מושבע, אין לי רגע נחת כמוזיקאי. או.קי, הייתי באירוויזיון ונהניתי וזה דבר שעדיין לא ברור לי איך זה קשור אלי. אבל גם משם, כמו שיודעים כולם, יצאתי בשן ועין. לאחריו, חברת התקליטים גרסה די.ג'יים המתוכננים לצאת כדי לחסוך בהוצאות המשלוח. מה אדם רוצה? שיאהבו אותו קצת. אבל כמעט אף אחד לא אוהב אותי כמוזיקאי. התרוצצתי בין 94 ל99 בלהקת קנאק\פופ שהתפרקה בלא תוצאות והשאירה אחריה רק מריבות משעממות. את הדיסק שהקלטנו איבדו בערוץ 33 ולא היה לנו עוד עותק, כי היינו עניים וחסכנו 25 דולר לעותק גיבוי. אולי אני צריך להבין את הרמז ולפרוש.

ובכן, לא. מסתבר שבסין מחבבים אותי קצת. הדבר דומה לאדם מכוער לכל הדעות שלפתע במקום משהו בעולם, בזמן מסוים, יש פופולריות לתלתלי בית שחיו. וכך בלוג סיני נחשב למוזיקה אזוטרית עלה עלי. בין מאמרים על מוזיקה מקמבודיה בסיקסטיז (זו מוזיקה נהדרת שאני זמן מה אוהב) למוזיקה מבהוטן, גם ישראל דרכי על המפה בדרך לא דרך. מהאתר שלי הם הגיעו ללייבלים ישראלים, כמו פת\קית ובירדסונג, שעשיתי איתם פרוייקטים.

היום קיבלתי אימייל:

Hi,I'm a Chinese guy
 
I have introduce you and your music on my blog:
http://soft-black-star.blogbus.com/logs/5555866.html
 
I like that

 

אתם מוזמנים לגלוש לאתר. התרגום של הבלוג דרך גוגל נמצא כאן:

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fsoft-black-star.blogbus.com%2Flogs%2F5555866.html&langpair=zh%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
